Hjalles lilla sommarfilm.

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
soft film

gillar bilden och låten fett mycket:)

redigeringen är clean, passar till musiken
lite synd med dom hackiga panoreringarna och att filmen är så stor

bra jobbat

Senast ändrad:
Den är fett glean hjalle. Bra redigerat men lite hackigt filmat.
Den är ju perfa längd, eftersom det typ är mer lifestyle klipp än "riktiga klipp" så blir det segt att kolla om den skulle vara längre. Bra redigerat till låten.
Puss på dej hjalle

den var riktigt bra. älskar när man inte stationerar cameran på ett ställe och filmar stilla hela tiden, utan cameran är i ständig rörelse. dock var klippen lite hackiga men det går att fixa om du använder stativet som kran så slipper man de mesta av det skakiga. det var riktigt snygga färger oxå vilket är mycket viktigt när man filmar så. bra låtval till den typen av filmning.
/allan

riktigt skön :)

bra klipp och musiken passar rikigt bra ihop

såna här filmer gör att man vill ha sommar och det är inte bra :P ^^

asså din 7or på vattenhoppet va inte lilte porriga !

sjukt fin edit !

Låten och färgerna/kontrasterna på klippen var riktigt sköna, dock förstörde dom hackiga klippen hela känslan i filmen.. Skaffa dig ett stativ så kommer det att bli mycket bättre.
Galet jävla fet 720 i vattenhoppet föresten!

Håller verkligen med om kritiken mot filmningen! Har använt ett stativ till typ 80 % av klippen i filmen, men det är så sjukt gammalt så det hackar som in i helvete när man panorerar. Jag får väl införskaffa mej ett nytt, och se till att ha mej det också :)

smith-the-sith sa:
haha, de e typ 70% lifestile på mig. fett dåligt fimat utom det jag filma förstås! men sjuukt snyggt i övrigt med klippning å vinklar å sås. fast ja saknar åkarglädjen fett.
a det där skulle vara skrivet av mig å inte min dumma bror

riktigt skönt redigerad, och mkt fina färger.. inte så mycket hopp .. men den får heölt klart en 5 :D

Tillbaka
Topp