hjälm med skärm

Hampe_ee

Ny medlem
hjälm med skärm
Tja, Undrar om någon därute vet vart man kan få tag på en bra och billig hjälm med skärm där fram.Helst i stockholms trakten.Går bra med beställnings hemsidor me (=
Ha det

(svart)

hjälm med skärm
Här har du en hjälm med skärm

hjalm3.gif

Senast ändrad:
hjälm med skärm
alla möjlioga sidor som:

www.skistore.se

www.alpingaraget.se

www.steepstore.com

Finns hur många som helst bara att leta

Senast ändrad:
hjälm med skärm
1000 lappar skulle jag tro
stog på alpingaragets hemsida förut men denn är under uppbyggnad

Senast ändrad:
hjälm med skärm
Ursäkta, men ja kunde inte hålla mig, ren ironi...
Kan tipsa om Sweet & POC, fina hjälmar med skärm.
Tyvärr kostar dom en del, men kan rädda ditt liv i vinter.

// Kricke

hjälm med skärm
Gå bara in på stadium och köp freeradicals hjälmen den kostar 499 och funkar minst lika bra som alla andra hjälmar och är billigare!

hjälm med skärm
mmm det är juh bara bättre så kan du köpa något annat eller önska dig en giro hjälm i jul klapp :) men den har exact samma skydds erfarenhet som giro bara att den är billigare och det står Free Radicals på den

hjälm med skärm
ok
aa men bra försetn någon som vet om man fortfarande kan köpa rossignol skratch fs (2004-2005) moddelen eller är den helt ute .:P

hjälm med skärm
Krickemannen sa:
Kan tipsa om Sweet & POC, fina hjälmar med skärm.
Tyvärr kostar dom en del, men kan rädda ditt liv i vinter.

// Kricke
Sweet Trooper S1 e riktigt najs. Köpte en själv häromdagen, sitter som gjuten.

Dyr å dyr, du får väl önska den i julklapp eller nått ;)

hjälm med skärm
PCarmichael sa:
mmm det är juh bara bättre så kan du köpa något annat eller önska dig en giro hjälm i jul klapp :) men den har exact samma skydds erfarenhet som giro bara att den är billigare och det står Free Radicals på den
snacka inte om saker du inte har en aning om! kan säga att freeradicals hjälmen är rent skit.

hjälm med skärm
Jag har freeradicals hjälmen och jag kan säga att den är bra,
det enda dåliga är att den ser förjäÄÄÄVlig ut ;B

hjälm med skärm
norska sweet protection har nåra riktigt grymma med skærm. sweet trooper tror jag den heter, men kolla deras sida. kolfiber, så priset ær væl dærefter skulle jag tro...

hjälm med skärm
JonathanO om Free radicals hjälmen hade varit skit hade den inte sålts och inte äns marknads förts på detta viset som den gör det är bra skydd men är billig, den är billig för att den inte har ett känt märke på sig om den t.ex. om det hade stått scott eller K2 eller något kanske tillochmed giro ... då hade den juh sålts mer och du hade säkert gillat den, men hur vet du att Giro och Free radicals hjälmen inte tillverkas i samma fabrik i kanske Kina eller något uland eller kanske bara Frankrike det kan vara exakt samma hjälm som Giro så kom inte och säg någonting du inte vet något om din förlorare!

hjälm med skärm
stadium har en härlig freeradicals hjälm som är antingen svart eller svart vit, den har skärm. kostar runt 300-400:-

hjälm med skärm
Mandelstom sa:
stadium har en härlig freeradicals hjälm som är antingen svart eller svart vit, den har skärm. kostar runt 300-400:-
Som mitt tidigare svar i nån tråd! Köp free radicals hjälmen! den är skit billig och skit ful!

Som jag upptäckte nu så va det visst i denne tråd! HA HA

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp