greggan
Aktiv medlem
Hjälmkamera filmer från skogsåkning i Kittelfjäll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det har redan skett. Det handlar bara om att hitta dom ställenaLoBoMan sa:hmmm det skulle vara nice om de sågade ut en del av alla småbjörkar! Ett bra sommarjobb för kiddsen i området?
TokOlof om du har lite på så kan du rita in alla gallringar på en pist karta och skick den till mig så bjuder jag på öl eller två på parken. Och greggan när du lagat kameran så kan du ju göra en interaktiv "pist" karta med film på alla åk i Kittel. Du kan ju börja vid Björnfällan och ta alla åk österut.TokOlof sa:Det har redan skett. Det handlar bara om att hitta dom ställenaLoBoMan sa:hmmm det skulle vara nice om de sågade ut en del av alla småbjörkar! Ett bra sommarjobb för kiddsen i området?![]()
Borkan: Hur skulle det se ut om det fanns sådana pistkartor. Då skulle det ju vara omöjligt att åka orört nån dag efter ett dumpBorkan sa:TokOlof om du har lite på så kan du rita in alla gallringar på en pist karta och skick den till mig så bjuder jag på öl eller två på parken. Och greggan när du lagat kameran så kan du ju göra en interaktiv "pist" karta med film på alla åk i Kittel. Du kan ju börja vid Björnfällan och ta alla åk österut.TokOlof sa:Det har redan skett. Det handlar bara om att hitta dom ställenaLoBoMan sa:hmmm det skulle vara nice om de sågade ut en del av alla småbjörkar! Ett bra sommarjobb för kiddsen i området?![]()