de är ett skolarbete?, och då skulle ja forska om norge, och pk kommer ju från norge, därför tog ja honom,. äru me?Daav sa:Vad kan vara intressant att skriva om PK?! Gör nåt seriöst istället.
freeride gör inte mitt skolarbete, freeride hjälper mej me mitt skolarbete, de är ungefär samma sak som att fråga läraren om hjälp x)DannePanne sa:Freeride ska väl inte göra din läxa unge man !
Okej va är hans msn? : D adda gärna OhmanEmil@hotmail.com och skriv hans msn, (du kan radera mig efter åt) för ja menar, ja antar att de är inte bara jag som addar han om han kommer upp hära (;BigAir sa:Japp, jag har han på MSN och han e ganska villig att vara på frågor.
PeeaCiZ
hur fan kan du säga att det är ointresant när en 17 år gammal snubbe kommer 2:a i JOI när typ hela världeliten är inbjuden.. och har redan en egen stil som är stört snygg, och ett par grabs som han kommit på själv.. (och han e fan från Norge)..Daav sa:Vad kan vara intressant att skriva om PK?! Gör nåt seriöst istället.
:O WWAAOOWW!BigAir sa:Japp, jag har han på MSN och han e ganska villig att vara på frågor.
PeeaCiZ
1:a i JOI ..**Axl89 sa:hur fan kan du säga att det är ointresant när en 17 år gammal snubbe kommer 2:a i JOI när typ hela världeliten är inbjuden.. och har redan en egen stil som är stört snygg, och ett par grabs som han kommit på själv.. (och han e fan från Norge)..Daav sa:Vad kan vara intressant att skriva om PK?! Gör nåt seriöst istället.
hmm..
2:a i JOI --**ppetter sa:1:a i JOI ..**Axl89 sa:hur fan kan du säga att det är ointresant när en 17 år gammal snubbe kommer 2:a i JOI när typ hela världeliten är inbjuden.. och har redan en egen stil som är stört snygg, och ett par grabs som han kommit på själv.. (och han e fan från Norge)..Daav sa:Vad kan vara intressant att skriva om PK?! Gör nåt seriöst istället.
hmm..