Hjälp, Fakta PK Hunder

Ohmiie

Ny medlem
Hjälp, Fakta PK Hunder
Håller på me nå skolarbete, å då valde ja PK hunder
och ja behöver lite hjälp me att få fram lite fakta om honom, för själv hittar jag ingenting,.
de ända ja fått reda på är att han kommer från Norge i HaFjell , om de nu är rätt?

Hjälp, Fakta PK Hunder
prova å googla lite? www.google.com

per kristian hunder tror jag typ hans hela namn är? har vunnit massa skidtävlingar å är med i TBC. de är min uppfattning av han typ?

Hjälp, Fakta PK Hunder
okej okej, google har ja redan sökt på som en galning, men håller fortfarande på,. okej, en dum fråga då, va är TBC nu då?, kan ju inte skriva om en sak som ja inte har nånaning om d;

Hjälp, Fakta PK Hunder
gå in på www.k2factoryteam.com tror jag att det är.. där finns det lite och även på www.hellyhansen.com
om du kollar team sidorna alltså.

Hjälp, Fakta PK Hunder
Japp, jag har han på MSN och han e ganska villig att vara på frågor.
PeeaCiZ

Hjälp, Fakta PK Hunder
BigAir sa:
PeeaCiZ
Okej va är hans msn? : D adda gärna OhmanEmil@hotmail.com och skriv hans msn, (du kan radera mig efter åt) för ja menar, ja antar att de är inte bara jag som addar han om han kommer upp hära (;

Hjälp, Fakta PK Hunder
Daav sa:
Vad kan vara intressant att skriva om PK?! Gör nåt seriöst istället.
hur fan kan du säga att det är ointresant när en 17 år gammal snubbe kommer 2:a i JOI när typ hela världeliten är inbjuden.. och har redan en egen stil som är stört snygg, och ett par grabs som han kommit på själv.. (och han e fan från Norge)..

hmm..

Hjälp, Fakta PK Hunder
BigAir sa:
PeeaCiZ
:O WWAAOOWW!
då kan jag fråga genom dig... "jag ska skriva en uppsats om dig, ditt liv å allt...fett ballt! men fråga är då, när blev du av med oskulden? ngt som alla på freeride.se verkar vlija veta (: .hihi, kan du signa mina bröst?"

BigAir: passa på att skicka en bild på mig när du redan håller på liksom :P HIihiHihIih *FnIsS*

Hjälp, Fakta PK Hunder
Han går fortfarande på jib gymnasiet i Norge våran jib lärare har aft han som elev han säger att han är väldigt duktig på att lära sig saker och utvecklas snabbt.:p

Hjälp, Fakta PK Hunder
Näämen ( : min tråd kom upp igen : ), var ett ganska bra tagsen ja hade de där arbetet nu ( ; (Kan oxå påpeka att ja fick VG++ på de åxå ;) )

Tack för hjälpen iaf ( ; .

Hjälp, Fakta PK Hunder
Axl89 sa:
Daav sa:
hur fan kan du säga att det är ointresant när en 17 år gammal snubbe kommer 2:a i JOI när typ hela världeliten är inbjuden.. och har redan en egen stil som är stört snygg, och ett par grabs som han kommit på själv.. (och han e fan från Norge)..

hmm..
1:a i JOI ..**

Hjälp, Fakta PK Hunder
ppetter sa:
Axl89 sa:
Daav sa:

hmm..
1:a i JOI ..**
2:a i JOI --**
kolla datum mannen.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp