Hjälp med datorn ?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
Hjälp med datorn ?
Hejsan alla datanördar..!

de är såhär det ligger till, jag satt o chattade på msn då jag helt plötsligt märkte att jag inte kunde skriva Å-Ä-Ö och alla specialtecken som tex (,),>,<.. tecknena går att skriva bara de att de sitter på konstiga ställen o har lixom bytt plats me varanndra.. de går fortfarande inte att skriva dessa tecken på MSN men här på FR går de bra,,

är det någon som vet hur jag rättar till detta fel så är jag hjärtligt tacksam ?

Mvh Hampus

Hjälp med datorn ?
du har nog klickat för rutan den blåa lilla rutan där de står "SV" i högra hörnet på menyraden. de står antagligen "EN" på din.. detta betyder att du har engelskt tangentbord.. å då har knapparna justerats efter det.. prova å tryck på den blåa rutan å ändra tillbaka..

annars kan de bara vara å klicka på knappen "insert" på tangentbordet (den sitter över delete)

Hjälp med datorn ?
insert funkade inte.. var sitter den blåa knappen? på vilken menyrad ?

Hjälp med datorn ?
längst ner.. startmenyn.. nere i höger hörn breve klockan.. men utanför den lilla "fyrkanten" dom den ikonen ligger i tilsammans me msn å allt annat.. kolla bara startmenyn till höger

Hjälp med datorn ?
JAhaaa.. nej den står de SV på.. ? de är bara i msn som problemet är.. :S någon annan som har något tips ?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp