Fiberteknologi
Aktiv medlem
Hjälp med färg på hjälm
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vilken jag ska välja, har valt bort lila, orange och vit men vet inte vilken jag ska välja.. så jag frågar erSoderpundarn sa:Härlig tråd... Varför går du inte på ditt eget tycke och smak istället?
jag vill ju ha en hjälm..... har ingen jusst nuSetermannen sa:Jag tycker du ska skita i det om du inte kan välja själv....
nej nej nej du fattar inte. om man inte väljer själv slipper man ta personligt ansvar. och alla som vet något vet ju att det är det absolut jobbigaste som finnns!!!!!!!1111 one one oneLee-nus sa:alltså, folk lär sig aldrig på den här sidan. välj själv, efter tycke och smak. hur ska man nånsin kunna känna sig bekväm i saker som andra väljer åt en??
antagligen för att ena halvan av den allmäna åsikten verkar vara att forumet klarar sig fint utan tio såna här trådar om dagen? och därigenom uppmana folk att välja själva och sluta vara så 'needy'oscarius sa:Om ni inte vill hjälpa honom med färg på hjälmen varför skriver ni då? Bästa svaret på en dum fråga är väl inget alls?
Färg på hjälmen tycker jag beror på vad du har för färg på skidkläderna. Svart brukar ju funka ofta.. Vitt är fräscht, synd att du väljer bort den.
Ciao
Enda anledningen jag ser i att hjälpa grabben är för att sånna som du ska skriva samma sak, en efter en, om hur meningslös hans fråga är.Lee-nus sa:antagligen för att ena halvan av den allmäna åsikten verkar vara att forumet klarar sig fint utan tio såna här trådar om dagen? och därigenom uppmana folk att välja själva och sluta vara så 'needy'oscarius sa:Om ni inte vill hjälpa honom med färg på hjälmen varför skriver ni då? Bästa svaret på en dum fråga är väl inget alls?
Färg på hjälmen tycker jag beror på vad du har för färg på skidkläderna. Svart brukar ju funka ofta.. Vitt är fräscht, synd att du väljer bort den.
Ciao