Hjälp med färg på hjälm

Hjälp med färg på hjälm
Härlig tråd... Varför går du inte på ditt eget tycke och smak istället?

Hjälp med färg på hjälm
Va?!
Kan man tänka själv. Om jag vore dig TheFibritech skulle jag köpa den hjälm folk på freeride tycker är snyggast (folk som du till 99% aldrig har eller kommer att träffa) istället för att tänka och tycka efter egen förmåga. Du kan ju annars tänka på vilken färg din jacka har och utgå från det...

Hjälp med färg på hjälm
ja va säger man me hjälmen försöker man spara på de man tänker me grönt e ju snyggt..

Hjälp med färg på hjälm
alltså, folk lär sig aldrig på den här sidan. välj själv, efter tycke och smak. hur ska man nånsin kunna känna sig bekväm i saker som andra väljer åt en??

Hjälp med färg på hjälm
Lee-nus sa:
alltså, folk lär sig aldrig på den här sidan. välj själv, efter tycke och smak. hur ska man nånsin kunna känna sig bekväm i saker som andra väljer åt en??
nej nej nej du fattar inte. om man inte väljer själv slipper man ta personligt ansvar. och alla som vet något vet ju att det är det absolut jobbigaste som finnns!!!!!!!1111 one one one

Hjälp med färg på hjälm
Om ni inte vill hjälpa honom med färg på hjälmen varför skriver ni då? Bästa svaret på en dum fråga är väl inget alls?

Färg på hjälmen tycker jag beror på vad du har för färg på skidkläderna. Svart brukar ju funka ofta.. Vitt är fräscht, synd att du väljer bort den.
Ciao

Hjälp med färg på hjälm
oscarius sa:
Om ni inte vill hjälpa honom med färg på hjälmen varför skriver ni då? Bästa svaret på en dum fråga är väl inget alls?

Färg på hjälmen tycker jag beror på vad du har för färg på skidkläderna. Svart brukar ju funka ofta.. Vitt är fräscht, synd att du väljer bort den.
Ciao
antagligen för att ena halvan av den allmäna åsikten verkar vara att forumet klarar sig fint utan tio såna här trådar om dagen? och därigenom uppmana folk att välja själva och sluta vara så 'needy'

Hjälp med färg på hjälm
Lee-nus sa:
oscarius sa:

Ciao
antagligen för att ena halvan av den allmäna åsikten verkar vara att forumet klarar sig fint utan tio såna här trådar om dagen? och därigenom uppmana folk att välja själva och sluta vara så 'needy'
Enda anledningen jag ser i att hjälpa grabben är för att sånna som du ska skriva samma sak, en efter en, om hur meningslös hans fråga är.
Tro inte att jag gillar sånna här trådar, men svaren - typ dina, får mig att vilja svara på ett annat sätt än er.
OOOOCH om ni som jag vill få bort sånna här trådar tror jag det enklaste sättet är att strunta i att svara över huvud taget.

Tillbaka
Topp