Hjälp med pris på hyffsat gamla skidor?

koehler

Medlem
Hej skulle behöva lite hjälp!
Har ett par Fischer RC4 (storslalom) tävlingsskidor med tävlingsbindning från -04 som nästan är helt oanvända samt några Atomic tweak från samma år dock med tävlingsbindingar dom med..
Skulle man kunna få nånting för dom tror ni eller är det kört?
Behöver verkligen lite cash och är på en skidort så tänkte försöka kränga dom till nån!
Nån ryss kanske?

Om jag nu inte tänker helt fel så beror det till största del på hur torrt belaget är samt om bindningarna stått med tryck på fjädern :P

Det där är tyvärr inte värt många kronor, beroende på längd osv så kan du kanske få ~1500:- för gs-laggen. Twintippsen är inte värt ett dyft tyvärr, kanske kan få några kronor för bindningen beroende på vad det är för någon.

Tack för svaren!
Det var väl runt 1500-2000 jag tänkte för gslaggen då dom trots allt nästan är oanvända och det ser man, dom är dock riktigt sjuka att åka med i en isig slät pist..
Tweaken tänkte jag va kört men va kan man få för en racingbindning tror ni?
Det är en robust atomic binding 10-18 din, också oanvänd typ.. hade en period när jag nästintill hordade skidprylar så därför jag sitter med dreten!

Ett par Atomic 1018 skulle jag inte ge många kronor för heller, de väger alldeles för mycket. Även om möjligheten att flytta dom är praktisk.

Jag vet dom väger blyfläsk... Men dom är sjukt robusta iaf! Jaja hursomhelst, tack för hjälpen och får väl ta och hänga upp nån lapp och se om nån nappar!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp