HJÄLP! switch Rodeo 720?

TaTTaren

Medlem
HJÄLP! switch Rodeo 720?
okej börja med att kolla bilden nedan
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=84467

sen skulle jag vilja veta hur i helvete jag har lyckats korsa bena på det där underliga viset,
och vad är det jag ska tänka på för att slippa göra om det :O

ja jag vet att det är kudde under och hoppet var mycket för litet...
annars sitter den nästan :P

Senast ändrad:
HJÄLP! switch Rodeo 720?
Jag kan tänka mig att du bara kastade med huvudet och lät benen hänga efter eller vad man ska säga. Försök poppa mycket och holla styr på benen, träna på matta.

HJÄLP! switch Rodeo 720?
jhei, tro det eller ej men jag landa faktiskt på skidorna ;) eller ja halvt som halvt haha...

men det känns ju som om det vore en omöjlighet att ha sitt högra ben bakom det vänstra och höger skida över den vänstra bakifrån... men tydligen inte,

kuzim wtf? :O något du kom på nu eller?

HJÄLP! switch Rodeo 720?
jag fattar inte hur du kan få runt benen så det är typ cp svårt även om man vill göra det :P men kanske tänk på att graba väldigt tidigt i rotationen typ kanske en mute e as snyggt med det me nkanske svårt annars kan du ju proöva nå lätt som safty eller japan

HJÄLP! switch Rodeo 720?
hmm, jo det är en cp mongo benknäckar kombo som jag fick till men får nog lära mig rätt,

men vad att tänka på i normala fall då?

HJÄLP! switch Rodeo 720?
åk in bredbentare i kicken, och sen sätt ihop knäna tidigt i luften! tänk knän och anklar på båda benen ska sitta ihop, då blir du mera ihopkrupen och slipper trassla ihop benen!

försök dra upp benen mot magen också så får du mera invertering på snurren om du poppar ifrån, drar ihop benen och drar upp knäna!

hoppas de går bra när du försöker igen!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp