hjälp tack!
Hejb! Ja ska köpa nya skidor nu dåe. Ja kör park å liite offpist å e hyffsat bra.( Sätter flip å 3a mm). Ja är 84kg lång på längden och väger 189cm på tyngden. Då jag inte har alltför mycket pengar att spendera så har ja kollat på K2 Disorderly. Den verkar ju vara hyffsat styv och bra i övrigt. En grejj ja tänkte på va att den finns som max i 179 centimeters längd och eftersom ja e 189 så undrar jag ju om den inte e för kort? har iof inte så mycke emot en liite kortare skida men e 10 cm för mycke?
Sedan kommer jag till 2 andra grejjer oxå. Pjäxor å Bindningar.
Har ingen erfarenhet om detta så detta behöver ja hjälp med. Jag vill ju lixom ha ett par bra pjäxor å bindningar till ett inte alltför högt pris. Å dem ska ju isåfall sitta på disorderly skidan så förslag på vad som vore lämpligt tas gärna imot. Jag tar oxå gärna emot förslag på andra skidor oxå som skulle kunna vara ett alternativ till disorderly skidan.
Som ni ser behöver ja ju hjälp med en hel setup här då va, å ja lovar den som kommer med en bra lösning för mej som jag oxå tycker e bra bjuder ja på glass
Tack på förhand
Sedan kommer jag till 2 andra grejjer oxå. Pjäxor å Bindningar.
Har ingen erfarenhet om detta så detta behöver ja hjälp med. Jag vill ju lixom ha ett par bra pjäxor å bindningar till ett inte alltför högt pris. Å dem ska ju isåfall sitta på disorderly skidan så förslag på vad som vore lämpligt tas gärna imot. Jag tar oxå gärna emot förslag på andra skidor oxå som skulle kunna vara ett alternativ till disorderly skidan.
Som ni ser behöver ja ju hjälp med en hel setup här då va, å ja lovar den som kommer med en bra lösning för mej som jag oxå tycker e bra bjuder ja på glass
Tack på förhand