lovelarson
Medlem
hoodboyz.de igen
Hej Igen!
JAg har beställt kläder från Hoodboyz och jag väntar på dom och har gjort i drygt en vecka.
Men jag fick ett mail idag av dom på Tyska :S Så jag fattar ingenting om vad dom vill...
Är det ngn med erfarenhet som har köpt förrut som vet vad detta är??
Tack I förskott
JAg har beställt kläder från Hoodboyz och jag väntar på dom och har gjort i drygt en vecka.
Men jag fick ett mail idag av dom på Tyska :S Så jag fattar ingenting om vad dom vill...
Är det ngn med erfarenhet som har köpt förrut som vet vad detta är??
Tack I förskott