hoodboyz.de igen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

lovelarson

Medlem
hoodboyz.de igen
Hej Igen!
JAg har beställt kläder från Hoodboyz och jag väntar på dom och har gjort i drygt en vecka.
Men jag fick ett mail idag av dom på Tyska :S Så jag fattar ingenting om vad dom vill...
Är det ngn med erfarenhet som har köpt förrut som vet vad detta är??
Tack I förskott
 
hoodboyz.de igen
svara bara med engelska och fråga om du kan få de på engelska??
 
hoodboyz.de igen
När vi beställde därifrån tog de ganska lång tid och vi fick också ett mail typ om att det hade skickats. Så de kommer nog snart ska du se.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp