Mailade dem och frågade om storleksguide för några veckor sedan. Som jag förstod det (fick svar på rikigt kass engelska) så ska 4XL vara 90 cm lång och det skiljer 5 centimeter i längd för varje storlek från 3XL och uppåt. Så borde bli något sådant här:
3XL - 85 cm
4XL - 90 cm
5XL - 95 cm
6XL - 100 cm
Kan inte svära på detta men enligt det svar jag fick på mailen så skall det alltså vara korrekt!
Sen för de som undrar hur man betalar:
Det görs antingen via Paypal eller "Check/Money Order".
Paypal fungerar ju som så att du antingen registrerar ditt kredit- eller betalkort på Paypal och betalar via den vägen. Eller att du lägger över pengar till ditt Paypal konto. Har inte använt mig av det än men läst en del på deras sida i manualer och dylikt. Förde just över pengar till mitt paypalkonto för att beställa tröjor där ifrån.
Enkelt verkar det i varje fall. Money Order har jag inte riktigt fått grepp på än. Kanske någon som vet? Läste lite på wikipedia om det, verkar vara något motsvarande en check, skillnaden är väl att den inte kan "studsa" så att säga, dvs att du har betalt redan och sen visar det sig att checken inte har täckning. Bra exempel på scamningar man kan göra via detta sätt ser ni i filmen "Catch Me If You Can".
Men jag rekommenderar att ni använder PayPal. Väldigt enkelt och smidigt! Samt en erkänt säker sida att föra över pengar med.
Lycka till med beställningarna.
/Seb