hoodboyz:)

JonatanAllden

Ny medlem
tjenare.!

Hitta denna sida på freeride ,vart lite sugen på beställa lite kläder "inte allt så dyrt" -Men vet ej vad frakten kostar tänkte så man inte beställer sen kommer det en frakt på 1000kr !:) Är det någon som beställt från denna hemsida http://hoodboyz.de/ ? HITTAR EJ FRAKTEN PÅ SIDAN "

Tack på förhand ! :P

jag reggade mig på sidan som man ändå måste göra för att köpa la till en grej i varukorgen och klickade på checkout....

"Delivery method:
Please choose the desired mode of delivery for your order.

Flat Rate
Best Way 16,50 €"

Jävligt soft sida faktiskt nu när man kollat lite :O

Tror det blir lite tall tee's och en suit bara för att matcha skidstället xD

Någon som beställt tall tee's från denna sidan?

Vore kul och veta hur långa dom är innan man köper en massa

Shredbull sa:
jag har en tall tee från hoodboys ;)
AAndre sa:
jag har beställt tall-tees jackor m.m och jag kan rekommendera hoodboyz om man vill ha billiga kläder med bra kvalitet.
Hur är storlekarna då?

Räcker det med en L för att en tall tee ska kännas lång?

Vore kul om någon av er kunde mäta längden på eran tall tee ni köpt därifrån och sen skriva längd + storlek i tråden

Annars beställer jag nog några av varje :)

linder sa:
jag reggade mig på sidan som man ändå måste göra för att köpa la till en grej i varukorgen och klickade på checkout....

"Delivery method:
Please choose the desired mode of delivery for your order.

Flat Rate
Best Way 16,50 €"
stod det på engelska? hur gjorde du isf f ör att byta spåk det är bara tyska för mig :/

linder sa:
Shredbull sa:
AAndre sa:
jag har beställt tall-tees jackor m.m och jag kan rekommendera hoodboyz om man vill ha billiga kläder med bra kvalitet.
Hur är storlekarna då?

Vore kul om någon av er kunde mäta längden på eran tall tee ni köpt därifrån och sen skriva längd + storlek i tråden

large blir nog litet om du ska använda den som tall-tee om du nu inte är jätteliten ;) ¨
3xl är nog lagom om du inte vill ha en extremt lång, fast det beror ju förstås på hur lång du är och från vilken sida du beställer från.
topstreetwears tall-tees är inte alls stora.

Senast ändrad:
Kinkan sa:
linder sa:
Shredbull sa:
AAndre sa:
Hur är storlekarna då?

large blir nog litet om du ska använda den som tall-tee om du nu inte är jätteliten ;) ¨
3xl är nog lagom om du inte vill ha en extremt lång, fast det beror ju förstås på hur lång du är och från vilken sida du beställer från.
topstreetwears talltees är inga talltees, dom är sizade big n tall, vilket gör dom lite bredare. Om du då inte är bred nog att fylla ut bredden sjunker den ihop och blir längre, vilket gör dom ungefär lika långa som vanliga talltees :)

Aspebo sa:
Kinkan sa:
linder sa:
Shredbull sa:

Hur är storlekarna då?

topstreetwears talltees är inga talltees, dom är sizade big n tall, vilket gör dom lite bredare. Om du då inte är bred nog att fylla ut bredden sjunker den ihop och blir längre, vilket gör dom ungefär lika långa som vanliga talltees :)
fast min är är kortare än 84 cm när jag har på mig den. ungefär 75 cm skulle jag gissa på

Mailade dem och frågade om storleksguide för några veckor sedan. Som jag förstod det (fick svar på rikigt kass engelska) så ska 4XL vara 90 cm lång och det skiljer 5 centimeter i längd för varje storlek från 3XL och uppåt. Så borde bli något sådant här:

3XL - 85 cm
4XL - 90 cm
5XL - 95 cm
6XL - 100 cm

Kan inte svära på detta men enligt det svar jag fick på mailen så skall det alltså vara korrekt!

Sen för de som undrar hur man betalar:

Det görs antingen via Paypal eller "Check/Money Order".

Paypal fungerar ju som så att du antingen registrerar ditt kredit- eller betalkort på Paypal och betalar via den vägen. Eller att du lägger över pengar till ditt Paypal konto. Har inte använt mig av det än men läst en del på deras sida i manualer och dylikt. Förde just över pengar till mitt paypalkonto för att beställa tröjor där ifrån.

Enkelt verkar det i varje fall. Money Order har jag inte riktigt fått grepp på än. Kanske någon som vet? Läste lite på wikipedia om det, verkar vara något motsvarande en check, skillnaden är väl att den inte kan "studsa" så att säga, dvs att du har betalt redan och sen visar det sig att checken inte har täckning. Bra exempel på scamningar man kan göra via detta sätt ser ni i filmen "Catch Me If You Can".

Men jag rekommenderar att ni använder PayPal. Väldigt enkelt och smidigt! Samt en erkänt säker sida att föra över pengar med.

Lycka till med beställningarna.

/Seb

Dajvid sa:
Mailade dem och frågade om storleksguide för några veckor sedan. Som jag förstod det (fick svar på rikigt kass engelska) så ska 4XL vara 90 cm lång och det skiljer 5 centimeter i längd för varje storlek från 3XL och uppåt. Så borde bli något sådant här:

3XL - 85 cm
4XL - 90 cm
5XL - 95 cm
6XL - 100 cm

Kan inte svära på detta men enligt det svar jag fick på mailen så skall det alltså vara korrekt!

Paypal fungerar ju som så att du antingen registrerar ditt kredit- eller betalkort på Paypal och betalar via den vägen. Eller att du lägger över pengar till ditt Paypal konto. Har inte använt mig av det än men läst en del på deras sida i manualer och dylikt. Förde just över pengar till mitt paypalkonto för att beställa tröjor där ifrån.

Enkelt verkar det i varje fall. Money Order har jag inte riktigt fått grepp på än. Kanske någon som vet? Läste lite på wikipedia om det, verkar vara något motsvarande en check, skillnaden är väl att den inte kan "studsa" så att säga, dvs att du har betalt redan och sen visar det sig att checken inte har täckning. Bra exempel på scamningar man kan göra via detta sätt ser ni i filmen "Catch Me If You Can".

Men jag rekommenderar att ni använder PayPal. Väldigt enkelt och smidigt! Samt en erkänt säker sida att föra över pengar med.

/Seb
Tack så mycket :) antar föressten att det gäller tallteesen ;)

eHolmberg sa:
Dajvid sa:

3XL - 85 cm
4XL - 90 cm
5XL - 95 cm
6XL - 100 cm

/Seb
Tack så mycket :) antar föressten att det gäller tallteesen ;)
men hur bred e dom, skulle inte vilja ha en som e as bred :D

Asså är de så billigt som de står på sidan eller höjer dom priserna när dom skickar till sverige ? för de känns väldigt billigt med ett par jeans för 400 kr? :O

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp