Hopp på isaberg.

Jull3J

Ny medlem
Hopp på isaberg.
Efter flera års tjat på isabergs skidanläggning i småland har de nu lyssnat och byggt ett litet hopp! Hoppet är inte större än 2meters platå.. Men tänkte om alla som är intresserade av hopp på denna skidanläggning tjatade lite mer så kanske vi skulle kunna på ett lite större hopp och de som åkte på det kunde sköta kicken på dagen så att den blir bra.

Tack för mig och börja tjata....

Hopp på isaberg.
Nu får ni isabergare fan behärska er och hålla er till 1 tråd. Eller åtminstone någon annan av de (ca) 20 andra som redan finns.

Hopp på isaberg.
Hahaha, Isabergdebatten är ju underbar!
Förra veckan hade ni en tacktråd där ni tackade Isaberg för att de byggt hopp åt er :D

Hopp på isaberg.
oscarius sa:
Nu får ni isabergare fan behärska er och hålla er till 1 tråd. Eller åtminstone någon annan av de (ca) 20 andra som redan finns.
Håller fan med haha. Nöj er! Ni har ju just fått ett midgethopp som ni verkade nöjda med,varför inte bara vara just: nöjda?

Låt Isaberg hålla den takt de vill, fortsätter ni gnälla så är det knappast till er fördel...

Hopp på isaberg.
hjälp.. hört talas om ordet tacksam!?

Visst att 2m hopp inte är mycket att ha, men efter flera års tjatande efter detta hopp så tror jag knappast det lönar sig att tjata vidare på större/fler hopp.

Hopp på isaberg.
ekdahl sa:
jävla skitisaberg, så mycket längre är det inte till ulricehamn.

dumpa det stället för helvete
Ekdahl det är ganska långt för ngn som inte har ngn bil.

Jag är faktiskt vädigt glad att de har ett hopp med 2m plåtå men du skulle ju säkert bara ge lite mer snö åt hoppet så att det blir i alla fall lite större.

Hopp på isaberg.
Jull3J sa:
ekdahl sa:

Jag är faktiskt vädigt glad att de har ett hopp med 2m plåtå men du skulle ju säkert bara ge lite mer snö åt hoppet så att det blir i alla fall lite större.
Och gången efter kanske ni ber om en välshapead pipe och rails i 4 svårighetsgrader. Var glad att surgubben gett efter lite i alla fall.

Hopp på isaberg.
Setermaan sa:
Jull3J sa:
ekdahl sa:

Och gången efter kanske ni ber om en välshapead pipe och rails i 4 svårighetsgrader. Var glad att surgubben gett efter lite i alla fall.
Ska du inte lägga till egen lift när du ändå är i gång?
Jag är glad över hoppet men tycker de skulle kunna flytta det några meter så man får en lång och fin landning!!!

Hopp på isaberg.
ett tips är att ni går ihop och tjatar på dom. Man är starkare i grupp än folk som tjatar enskilt lite då och då. Ni bör också tjata hela tiden med gruppen. Då bör dom ge vika men det är småland så jag vet inte ;)

Det har fungerat för mig när vi har velat ha en förändring eller liknande.

Senast ändrad:
Hopp på isaberg.
eller så nöjer ni er bara med livet och detta som det är vafan finns ju andra ställen om det är så jävla kefft där, inse att alla kanske inte vill jibba

inse att man inte kan få allt här i livet...

Senast ändrad:
Hopp på isaberg.
Fick veta i går att örni inte är i mot hopp.. Utan att han tyckte att om det var ngn som ville ngt så skulle man komma till honom och inte skicka en massa mail.

Det blir nog endå ganska bra:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp