Hopp storforsen

silferpil

Ny medlem
Hopp storforsen
Var i fredags och hoppade i storforsen på den sidan som är närmast parkeringen och där det är mycket avsatser.
Nu är frågan, motsatta sidan ser mycket högre ut. någon som hoppat där och vet om det är safe ?
(sidan där livboj och staketet sitter på bilden).

Hopp storforsen
Var där och hoppade i torsdags, den sidan är helt safe! Men den sidan som du hoppat ifrån är högre ifall du hoppar från den högsta punkten (ungefär 12meter)!

Hopp storforsen
Låter bra riktigt bra=) du hoppade på sidan där bojen å staketet är ?
Jo men då får man ta en jäkla sats från högsta punkten på denna sida för att komma över avsatsen som är under kan jag tänka mig, och problemet är att jag hade rätt så ont i foten från ett hopp för 2veckor sen haha...så var ute efter ett hopp där man bara kunde hoppa ut från stillastående =) Men låter helt awesome!

Hopp storforsen
silferpil sa:
Låter bra riktigt bra=) du hoppade på sidan där bojen å staketet är ?
Jo men då får man ta en jäkla sats från högsta punkten på denna sida för att komma över avsatsen som är under kan jag tänka mig, och problemet är att jag hade rätt så ont i foten från ett hopp för 2veckor sen haha...så var ute efter ett hopp där man bara kunde hoppa ut från stillastående =) Men låter helt awesome!
Det går att hoppa högst upp ifrån utan att ta sats (från sidan närmast parkeringen), bara man tar ett ordentligt skutt ut! Andra sidan är också safe, men inte lika högt.

Hopp storforsen
Hittade film på tuben på hopp från andra sidan nu med =)
Jag vet faktiskt inte vart den ligger inte kollat efter den.
men det var en kille som hoppade och sen aldrig kom upp igen...när folk var på väg i för att leta han
kom han upp garvande och hade varit i en grotta sa han :) :D
Måste nog ta med sig cyklop å utforska lite ^^

Tillbaka
Topp