Fiberteknologi
Aktiv medlem
Horgmo Triple Cork 14
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.Kfransson sa:say whaaaaaat !
Undra vem som blir den första som drar det på skidor
En minut mer perfekt!JoWood sa:en min försen ;P
det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.Fiberteknologi sa:Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.Kfransson sa:say whaaaaaat !
Men varför har ingen video kommit upp ? Eller har jag missat den ?JuliusHedin sa:det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.Fiberteknologi sa:Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.Kfransson sa:say whaaaaaat !
Finns det någon video llr nått sånt ?abzter sa:kfransson,
bobby brown har suttit tripple cork
Tror det var MSP som filmade och dom ville inte släppa klippet förens filmen.Kfransson sa:Men varför har ingen video kommit upp ? Eller har jag missat den ?JuliusHedin sa:det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.Fiberteknologi sa:Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.
har han SUTTIT det?abzter sa:kfransson,
ja det som är sakt såTink sa:har han SUTTIT det?abzter sa:kfransson,
aha okej :PFiberteknologi sa:Tror det var MSP som filmade och dom ville inte släppa klippet förens filmen.Kfransson sa:Men varför har ingen video kommit upp ? Eller har jag missat den ?JuliusHedin sa:det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.
Sant! Men känns som att de kan bli ganska knepigt att komma in i en tredje rotation helt perfekt efter en all den rotation man har med sig, så man får väl ha lite överseende. Grymt i vilket fall!Leffe_P sa:Känns ju inte som en 3 corks direkt :P
Å bobbys trippel är det väl ingen som gått ut med att det är en trippel cork eller? på Henshaws blogg stog det ju bara trips went down today![]()
Haha håller fan med! creds för att det är galet ska han ha, men trippel backflip 360 är fan inte snyggtcurtis sa:kan inte bli mycket värre, så fuuuuuuuuuult