Horgmo Triple Cork 14

Horgmo Triple Cork 14
JuliusHedin sa:
Fiberteknologi sa:
Kfransson sa:
say whaaaaaat !
Undra vem som blir den första som drar det på skidor
Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.
det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.
Men varför har ingen video kommit upp ? Eller har jag missat den ?

Horgmo Triple Cork 14
Kfransson sa:
JuliusHedin sa:
Fiberteknologi sa:
Snackas ju om att Bobby Brown redan gjort de.
det som snackats om det var ju fel, jacob wester hade snackat med typ russ henshaw på facebook och skrivit att det var som en kangaroo, fast med en till flat.
Men varför har ingen video kommit upp ? Eller har jag missat den ?
Tror det var MSP som filmade och dom ville inte släppa klippet förens filmen.

Horgmo Triple Cork 14
Gjordes på skidor förra sommaren av Chris Turpin tror jag det var. Sen gör ju Rice det i That's it That's all.

Horgmo Triple Cork 14
Känns ju inte som en 3 corks direkt :P

Å bobbys trippel är det väl ingen som gått ut med att det är en trippel cork eller? på Henshaws blogg stog det ju bara trips went down today :)

Horgmo Triple Cork 14
Horgmo Triple Cork 14
Leffe_P sa:
Känns ju inte som en 3 corks direkt :P

Å bobbys trippel är det väl ingen som gått ut med att det är en trippel cork eller? på Henshaws blogg stog det ju bara trips went down today :)
Sant! Men känns som att de kan bli ganska knepigt att komma in i en tredje rotation helt perfekt efter en all den rotation man har med sig, så man får väl ha lite överseende. Grymt i vilket fall!

Men jag hoppas inte de är åt detta hållet sporten utvecklas även om de finns några galningar som ska vara först.. men det är faktiskt upp till domarna vad som ger poäng.

Horgmo Triple Cork 14
Haha, vad många är avundsjuka!!!!!!
Han är först med detta! De kanske inte är jätte snyggt, de tycker han säkert inte själv heller men han var den första som tog sig an de och klarade de!
Sen kommer alla andra "kunde han kan jag"

Tillbaka
Topp