Vad vill du ha för hörlurar, vill du ha stora, eller små snäckor? Hur mycket kan du tänkas lägga ut? Jag kan personligen inte rekomendera The Plug, främst för att det är väldigt få som är nöjda med dom, man behöver speciella öron... LemmeL måste ha haft tur. Så istället köpte jag Sonys värsting-minsting, EX71 eller vad den heter, världens bästa ljud för så små hörlurar, och går loss på under 5-hundringen... Om du vill ha stora hörlurar finns det en hel djungel, Porta Pro är jäkligt bra, sköna och bra bas och så, men Sony har som vanligt förbannat många bra. Har en polare som hade köpt ett par Sony med Noice Canceller, det var ta mig fan de bästa hörlurar jag har lyssnat på, lär kosta uppemot 2000 här, men han hade fått dom för en 500-lapp i staterna. Men jag kan rekomendera alla märken på S: Sony, Sennheiser och Shure... (Spana in Shures smålurar... oooh..)
För övrigt finns det en annan tråd om detta, dock med smålurar under hjälmen, men kolla i den, där nämns EX71:erna mycket... det är bara å sök!