hörlurar

Lumbe

Ny medlem
hörlurar
hej hoj

är det någon spm vet villka hörlurar man ska skaffa sig, har hör att koss är bra men isåfall villken modell

hörlurar
Om du vill ha Koss så har dom deras "the plugg" som sitter kanon. Formar sig efter örat och märks inte nåt alls och har mkt bra ljud för dom pengarna. Du kommer inte heller ha problem att dra på dig krukan heller.. :)

hörlurar
Jag har ett par Koss UR40, tycker att det är grymt ljud och rejäl bas i dom,sen är dom väldigt sköna också. Priset skiljer sig otroligt mycket beroende på vart du köper dom, men 500 är väl ungefär vad du får ge för dom ifall du inte beställer via internet tror jag. Kolla på pricerunner så ser du ju vad det kostar via internet.

hörlurar
Vad vill du ha för hörlurar, vill du ha stora, eller små snäckor? Hur mycket kan du tänkas lägga ut? Jag kan personligen inte rekomendera The Plug, främst för att det är väldigt få som är nöjda med dom, man behöver speciella öron... LemmeL måste ha haft tur. Så istället köpte jag Sonys värsting-minsting, EX71 eller vad den heter, världens bästa ljud för så små hörlurar, och går loss på under 5-hundringen... Om du vill ha stora hörlurar finns det en hel djungel, Porta Pro är jäkligt bra, sköna och bra bas och så, men Sony har som vanligt förbannat många bra. Har en polare som hade köpt ett par Sony med Noice Canceller, det var ta mig fan de bästa hörlurar jag har lyssnat på, lär kosta uppemot 2000 här, men han hade fått dom för en 500-lapp i staterna. Men jag kan rekomendera alla märken på S: Sony, Sennheiser och Shure... (Spana in Shures smålurar... oooh..)

För övrigt finns det en annan tråd om detta, dock med smålurar under hjälmen, men kolla i den, där nämns EX71:erna mycket... det är bara å sök!

hörlurar
för ljudet som är riktigt bra (& piset, lätt under 500 på netonnet) kan jag rekommendera.
dock är de som många sagt fula, men det har du kanske redan märkt & möjligen tveksama till skidåkning!? mina sitter iaf inte överdrivet bra på huvudet..

www.netonnet.se sök på prota pro. ev. att sporta pro passar bättre till skidåkning.
ngn som har en uppfattning om sporta pro lurarna?
Är det samma lur som porta pro men med andra bågar bara?

lycka till.

hörlurar
Eller så skippar du Koss Porta Pro och köper AKG ist. Nästan samma lur , samma pris..MEN bättre ljud. Inte lika mkt bas som Porta pro, men bättre på allt annat. Porta Pro blir lite tunglyssnat efter ett tag.

hörlurar
Beror på vad du vill

Hade porta pro tills nyligen då dem gick sönder (mitt fel)
Sjukt bra ljud för en billig peng, dock så är det relativt mycket bas i dem men det gillar jag.

Om du letar efter ett par mindre, V-mode vibe ! Fick hem mina igår och de låter j*vligt bra. 99 dollar i usa, kanske 800 kr i sverige. Finns på bl.a. applestore.

http://www.v-moda.com/collection/modaphones/vibe.aspx

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp