Höståkning...

Fat_Bastard

Ny medlem
Höståkning...
Tjena!

Jag och en kompis hade tänkt att åka nånstan för att få lite skön skidåkning. Vi hade tänkt att åka i slutet på november i år. Vart ska man åka då? Vart finns snön under dom sena höstmånaderna? Hur är priserna nere i alperna då? Hoppas att ni upplysta kan svara mig på mina frågor. Hade bra!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp