Fat_Bastard
Ny medlem
Höståkning...
Tjena!
Jag och en kompis hade tänkt att åka nånstan för att få lite skön skidåkning. Vi hade tänkt att åka i slutet på november i år. Vart ska man åka då? Vart finns snön under dom sena höstmånaderna? Hur är priserna nere i alperna då? Hoppas att ni upplysta kan svara mig på mina frågor. Hade bra!
Jag och en kompis hade tänkt att åka nånstan för att få lite skön skidåkning. Vi hade tänkt att åka i slutet på november i år. Vart ska man åka då? Vart finns snön under dom sena höstmånaderna? Hur är priserna nere i alperna då? Hoppas att ni upplysta kan svara mig på mina frågor. Hade bra!