Hur är åkningnen i Japan?

  • Trådstartare Trådstartare Hurleygirlie
  • Start datum Start datum
H

Hurleygirlie

Guest
Hur är åkningnen i Japan?
Jag har kopisar som har var i Japan och åkte för ett antl år sedan och de var tydligen helt okej, men de rekomenderade nya zeeland men har hört att canada skall vara bäst...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp