Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Någon som är på plats i Verbier som kan beskriva snöläget och skicket på pisterna?
Ska dit vecka 2 och börjar känna misströstan... vill inte åka ner till några betong hårda pister :/
Jag har ingen aning om hur snöläget är just nu, däremot vill jag trösta dig lite och säga att du ska sitta lugnt i båten, snön kommer till vecka 2 lovar.
Tjena, åker ner på lördag. Hur ser det ut i Verbier just nu? Snöat på länge? Ska det snöa? Såg att det skulle regna i byn sön/mån så då blir det kanske nysnö på berget..
Har en kompis som är nere där nu och med tanke på Facebookuppdateringarna så verkar det vara helt OK där nu. Har snöat lätt ett par dagar, kom drygt 2 decimeter i söndags och idag är det sol såg jag precis.
Har en kompis som är nere där nu och med tanke på Facebookuppdateringarna så verkar det vara helt OK där nu. Har snöat lätt ett par dagar, kom drygt 2 decimeter i söndags och idag är det sol såg jag precis.