Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
park_pojken sa:\ lite mer än såhär så e de cork
haha va faen du gör inte d-spin så där ---,park_pojken sa:| rakt \ lite mer än såhär så e de cork --- D-spin
cork 3 är en konst, cork 7 är lättare! cork 3 blir som en stor flatspin/sideflip fast ändå inte.lappfan sa:luta dej bakåt säger dom men jag har osso problem med cork 3
jag samtyckerGurraaJ sa:jag tycker personligen att japaner är jätte bög!
Men det har vi alltid vetat din dumma jävel :DRaasmus sa:jag är korkad :D
men martiiin du är ju också helt jävla puckadMartiiin sa:Men det har vi alltid vetat din dumma jävel :DRaasmus sa:jag är korkad :D
jo men tack för påminnelsenJ-rockner sa:men martiiin du är ju också helt jävla puckadMartiiin sa:Men det har vi alltid vetat din dumma jävel :DRaasmus sa:jag är korkad :D
det visste du väll?
Spliffy sa:är detta cork?
För alla mina skid/snowboardkompisar påstår det, men alla j'vla hopp och studs-acrobater på youtube säger att det inte är det.
De ser ut som cork i mina ögon iallfall
För alla mina skid/snowboardkompisar påstår det, men alla j'vla hopp och studs-acrobater på youtube säger att det inte är det.
Bio stil på den isåfall..
japp! det förklara verkligen saken...sji sa:om du vill lära dig cork jag hoppa från en stege som jag fick så mycket höjd som det blev svårt att inte komma rätt sen tänkte jag bara cork sen efter några försök så klara jag det !
EricWibaeus sa:jag håller med om det... typ bio 1000 iaf..Spliffy sa:är detta cork?
Filmjoelksmacka sa:ahh, men bio är väl andå framåtcork? jag slänger mig bakåt/neråtEricWibaeus sa:jag håller med om det... typ bio 1000 iaf..Spliffy sa:är detta cork?
Jopp de va cork, i mina ögon iaf, Och om du vill veta va låten heter som du lyssnar på i filmen så heter den Diplo - Big Lost, Från spelet SSX on Tour ( ; xD
Sebastian för det första var det där den sämsta förklaringen jag någonsin hört för det andra du kan inte ens cork..sji sa:om du vill lära dig cork jag hoppa från en stege som jag fick så mycket höjd som det blev svårt att inte komma rätt sen tänkte jag bara cork sen efter några försök så klara jag det !
Ohm1e sa:Ja det är en cork. anledningen till att gymnasterna på youtube säger att det inte är cork är att de tänker d-spin när de pratar om cork.Spliffy sa:är detta cork?
Jopp de va cork, i mina ögon iaf, Och om du vill veta va låten heter som du lyssnar på i filmen så heter den Diplo - Big Lost, Från spelet SSX on Tour ( ; xD