Hur corkar man?

Gurra

Medlem
Hur corkar man?
Hej hur corkar man typ har aldrig riktigt lärt mig det. sökt i forumet hittar inte ngt precis. men säg typ hur man gör? typ cork 720 m.m`?hur ligger man i luftet?

Hur corkar man?
park_pojken sa:
| rakt \ lite mer än såhär så e de cork --- D-spin
haha va faen du gör inte d-spin så där ---,
orka skriva ett forum om sånt har crap igäntligen, det är ju bara kolla på andra som gör det, å sen testa.. du kommer ju aldrig lära dej om du inte vågar testa.

Hur corkar man?
Släng dej bak som om du ska landa på rygg, fast samtidigt du gör de så ska du snurrra, hips vips Cork 28800. (om man snurrar nog mycke vill säga .. ^^)

Hur corkar man?
är detta cork?
För alla mina skid/snowboardkompisar påstår det, men alla j'vla hopp och studs-acrobater på youtube säger att det inte är det.

Senast ändrad:
Hur corkar man?
om du vill lära dig cork jag hoppa från en stege som jag fick så mycket höjd som det blev svårt att inte komma rätt sen tänkte jag bara cork sen efter några försök så klara jag det !

Hur corkar man?
Hur corkar man?
Spliffy sa:
är detta cork?
För alla mina skid/snowboardkompisar påstår det, men alla j'vla hopp och studs-acrobater på youtube säger att det inte är det.

Jopp de va cork, i mina ögon iaf, Och om du vill veta va låten heter som du lyssnar på i filmen så heter den Diplo - Big Lost, Från spelet SSX on Tour ( ; xD

Hur corkar man?
sji sa:
om du vill lära dig cork jag hoppa från en stege som jag fick så mycket höjd som det blev svårt att inte komma rätt sen tänkte jag bara cork sen efter några försök så klara jag det !
Sebastian för det första var det där den sämsta förklaringen jag någonsin hört för det andra du kan inte ens cork..

Hur corkar man?
Ohm1e sa:
Spliffy sa:
är detta cork?

Jopp de va cork, i mina ögon iaf, Och om du vill veta va låten heter som du lyssnar på i filmen så heter den Diplo - Big Lost, Från spelet SSX on Tour ( ; xD
Ja det är en cork. anledningen till att gymnasterna på youtube säger att det inte är cork är att de tänker d-spin när de pratar om cork.

Tillbaka
Topp