Hur Fixar jag ett tryck på mina Tall tees ?

Hej,
Jag ´ska göra 5 st egna tall tees men jag undrar vet ni någon hemsida eller vart jag kan köpa matrial till att trycka själv m.m

Tack på förhand!

Senast ändrad:
en vän till mig tog flera gamla tshirtar och klippte sönder dom för att sedan sy ihop till en lång tshirt. hejhej dagens tips

du kan väl använda en vanlig rätt stor t som mall och förlänga den bara kanske:) sen är det ju en fördel om man kan sy:P

men ta kontakt med ett företag som trycker tröjor och så :) dom finns säkert på eniro eller nån av dom sidorna !

Ska du göra bokstaven T av trädet tall?

Hur tänkte du när du skrev Vad/gör jag mina egna? Kan man säga "Vad gör jag mina egna..."?

Ska du gör själva t-shirten eller ska du göra tryck på t-shirten av tall?

men köp skrivarpapper på clasohlson som man skriver ut nån bild eller nåt och sen stryker man fast bilden på tröjan. kanske fungerar..eller textilfärg så kan du måla nåt kul på den själv:)

felix sa:
Ska du göra bokstaven T av trädet tall?

Hur tänkte du när du skrev Vad/gör jag mina egna? Kan man säga "Vad gör jag mina egna..."?

Ska du gör själva t-shirten eller ska du göra tryck på t-shirten av tall?
Du har aldrig funderat på att flytta söderut? Så att du får lita sol!
Känns som om du skulle behöva det.

Beengan sa:
men köp skrivarpapper på clasohlson som man skriver ut nån bild eller nåt och sen stryker man fast bilden på tröjan. kanske fungerar..eller textilfärg så kan du måla nåt kul på den själv:)
funkar inge bra trycket losnar och ser cp ut... du borde köra med screentryck, finns här höhö men det kostar skjortan annars om man har ett lite enklare tryck kan man skära ut en "mall" ur typ plastpapper och sen rolla med nån konstig färg och så stryker man typ lite bara, det ser fett bra ut...

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp