Carl-Oskar
Medlem
Hur har Jon råd med allt?
Fuark yeah!takurua sa:Vet inte, jag har loggor på rätt många av mina prylar/kläder, men dom feta checkarna lyser ändå med sin frånvaro.. Måste go bigger med loggorna, det är nog där haken är?
ROFLMAOHeLium sa:Appropå loggor överallt.
På 1900-talet, när jag skibummade i Åre så hade vi en snowboardare i gänget som åkte till Östersund och tatuerade RipCurl-loggan på bröstet och Burtonloggan på skuldran, i hopp om att få sponsorernas uppmärksamhet. Han tog ett par tjusiga bilder på sina nya taggar med en analog systemkamera, framkallade bilderna, författade ett brev och snokade reda på adresserna till generalagenturerna i Sverige.
Det tog några veckor. En dag fick han ett brev med tjugo stycken klistermärken och en hundralapp från RipCurl (om jag minns rätt). I det medföljande brevet så tackade man för bilden den fina tatueringen och tyckte att det var kul att han fastnat just för deras märke och att "grabbarna på kontoret" skramlat ihop till en liten delfinansierng av tatueringen...
Han dricksade en krona i taxin igår, så lite bra måste det ju gå iaf! :Dzerode sa:Han åkte precis förbi utanför med sin Audi, och en sak han inte haft råd med är ljuddämpare. Kan inte gå allt för bra med andra ord...
Ah, stackars sate. Jag vet hur hårt han måste ha det... Och han var dessutom tvungen att avboka en massage i fredags, han hade uppenbarligen inte ens råd med en småländsk armbåge i ryggen. 10 mille om året räcker inte långt nuförtiden. Vart är världen på väg?zerode sa:Han åkte precis förbi utanför med sin Audi, och en sak han inte haft råd med är ljuddämpare. Kan inte gå allt för bra med andra ord...
Allt är relativtGlisseur sa:...10 mille om året räcker inte långt nuförtiden. Vart är världen på väg?