hur många använder Mozilla FireFox?

• Trådstartare Trådstartare BaconBoy
  • Start datum Start datum
B

BaconBoy

Guest
Hej! som rubriken lyder vill jag veta hur många som använder Mozilla FireFox?

Jag själv skulle vilja rekomendera det. Det är mycket bättre, finns och ladda hem på http://www.google.se/ sök på FireFox och ladda hem det!

JAA jag med!! de är bra som fan

youtube videos funkar inte i vanliga explorer så då fick de bli mozilla!;)

Använder både explorer och firefox. Båda är rätt så sköna tycker jag. :)

Jag kör med det. Tycker att det är riktigt komfortabelt med att man kan köra med flera siter på samma sida.

För att svara på rubriken och din fråga skulle jag nog säga runt nånstans runt 50 miljoner och uppåt. http://www.spreadfirefox.com/fifty/ Det där var i April förra året. Många av dem är kanske samma användare, men många får tag på det utan nedladdning... Många institutioner använder det säkert också... Är nog minst 10 datorer per nedladdning om det är institutioner....

Jag föredrar Explorer, har aldirg fattat varför firefox är så mycket bättre... (snabbare? har jag aldrig märkt)

ingen annan som kör på advanced browser? antar att det är ganska likt. I AB kan man också också ha flera rutor uppe i sama fönster och en massa annat roligt och tråkigt. tror det är poupblock också, har inte fått en enda oönskad popup på jävligt länge.

Firefox som huvudläsare. Advanced browser som komplement. AB har en sällsynt förmåga att klara av diverse konstiga sidlösningar som inte funkar i IE eller Mozilla.

Använder bara exploren vet ej vad det är för skillnda mellan dom :P:D

har använt de hur länge som hälst och skulle inte klara mig utan det, finns inget bättre, skönare eller snyggare. Är beroende av bokmärken och flikar :) har typ 3 rader me bokmärken nu, så jvla skönt.

har använt de hur länge som hälst och skulle inte klara mig utan det, finns inget bättre, skönare eller snyggare. Är beroende av bokmärken och flikar :) har typ 3 rader me bokmärken nu, så jvla skönt.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp