Hur många här sätter backflip?!

Sudde

Ny medlem
Hur många sätter backflippen och hur många försök tog det er innan ni satte den första gången?! Och hur mycket skadade ni er?!

Själv har jag aldrig vågat försöka, så jag skulle vilja ha lite skadestatistik och så där! :)

Jag sätter en halv backflip. Jag har försökt en gång o då
landa ja me fejset först. Jag tror att det berode på att ja
fegade. om man vågar så sätter man det.
o så lite skrapsår i ansiktet o så bet ja nästan av mig
leppen.

Jag sätter en halv backflip. Jag har försökt en gång o då
landa ja me fejset först. Jag tror att det berode på att ja
fegade. om man vågar så sätter man det.
o så lite skrapsår i ansiktet o så bet ja nästan av mig
leppen.

Ja det kan jag... på trampolin.. =D har aldrig försökt på skidor, men skulle gärna vilja våga....
Ha det gott!

fegade ur första gången, landa på fejan... överroterade på andra och satte den på tredje... sen hoppade jag inget mer den dagen - bara njöt...=)

ja du ja klarde det hmm..andra gången.. fast det var i ett lteit hopp.. men nu sätter ja d fett cleant :P.. ja gör med cross.. ni kan gå in på våran hemsida och kolla på våra filmer vi har gjort och skriva i våran gästbok.!..www.movieboys.info.se

Jag sätter det själv från trampolin... Hur mycket svårare är det att få till en rotation med ett par tunga skidor på fötterna?

Och ni som landade på fejan, hade ni lössnölandning eller var det i ett hårt bigjump??!!

Hur stor är egentligen risken att man bryter nacken? För det är det ju inte värt...

jag satte det i första försöket fast det vart lite överrotation sedan två kracher och sedan vart den bra

Tillbaka
Topp