Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha! låter i och för sig mer rimligt än 3 sek airtime :P är det första gången du ska prova backflip är mitt tips att bygga en brant kicker som gör att du automatsikt påbörjar din bakåtvolt. bygger du en flack kicker får du jobba mycket mer för att komma runt, det funkar fint om du vet hur du ska göra, men är inget att rekomendera första gången. du behöver inte alls mycket airtime, det går att göra backflip i små hopp utan problem. lycka till!ellet sa:Min personliga mycket viktiga åsikt skulle tippa på att du behöver 0.453 nanosekunder
Tack! Men det är tyvärr inte första gången. Jag ska bara försöka bygga det bästa backflip hoppet ever (Med en skoter som "fartgörare") ^^stay_tuned sa:haha! låter i och för sig mer rimligt än 3 sek airtime :P är det första gången du ska prova backflip är mitt tips att bygga en brant kicker som gör att du automatsikt påbörjar din bakåtvolt. bygger du en flack kicker får du jobba mycket mer för att komma runt, det funkar fint om du vet hur du ska göra, men är inget att rekomendera första gången. du behöver inte alls mycket airtime, det går att göra backflip i små hopp utan problem. lycka till!ellet sa:Min personliga mycket viktiga åsikt skulle tippa på att du behöver 0.453 nanosekunder![]()
jojoojo 2sec .... -_-'SverigeTomten sa:Jag testade på ett hopp med ca 2 sec air. Perfekt landning första försöket
Se till att känna hoppet riktigt noga innan du ger dig på backflip, du vill verkligen inte overshoota eller komma för kort!
Håller fullständigt med, men medade du verkligen nanosekunder? Pikosekunder verkar mer rimligt...ellet sa:Min personliga mycket viktiga åsikt skulle tippa på att du behöver 0.453 nanosekunder
De är nog så eller hur? =)GBjorlin sa:Håller fullständigt med, men medade du verkligen nanosekunder? Pikosekunder verkar mer rimligt...ellet sa:Min personliga mycket viktiga åsikt skulle tippa på att du behöver 0.453 nanosekunder
det ska jag med!:DSSTIERNBORG sa:Undrar eftersom man ska bygga det perfekta backflip hoppet i helgen
kläppens första som är störst? i sverige, där hade vi ungefär 2,5sek i luften.AnteeL sa:är inte 2 sec airtime satans stort hopp?
Det var säkert det Svergietomten gjorde det i!!!!!!superunknown sa:kläppens första som är störst? i sverige, där hade vi ungefär 2,5sek i luften.AnteeL sa:är inte 2 sec airtime satans stort hopp?
Jag har gjort bflip förut, jag bara undrar hur det perfekta hoppet ska vara enligt er? Stort? Litet? Mkt kick? Lite Kick? Brant landning? osv.Fbergman sa:Du behöver inget stort hopp alls! bara du vågar trycka ifrån i stället för att bara slänga dig bakåt
hoppas du inte anser det perfekta backfliphoppet 60 cm brett 150cm högt och en lutning på 90 grader!SSTIERNBORG sa:Undrar eftersom man ska bygga det perfekta backflip hoppet i helgen