hur mycket har du åkt i vinter?

Stenman sa:
OakLee sa:
VEhrling sa:
Hur fan har du hunnit med 30dagar
ja hinner fan inte så mycket på hela året.
mjaa man är väll proffsig ;) nee men åre öppnade den 28:e oktober.. har otroligt få skiddgr mot va ja hade förra året vid den här tidpunkten förra året hade ja 97 skiddgr så vi får se om de går att slå, tror tyvärr inte de.. =/
dude, när börjar du o räkna egentligen ? :S
men ja menade förra säsongen hade jag 97 dgr sammanlagt, men jag började räkna den 28:e oktober 06 i år.. och ja vet att ja hade runt 40 dgr år 05 vid den här tiden.

0 dagar i år.
Förra året låg jag på så här dags:S
Men har iofs bara 5 km till backen, så jag har säsongkort där = jag åker varje dag när det är öppet typ.

4 dagar i idre och 5 dagar i sälen. Sen tyckte gud att jag hadde åkt tillräckligt så då hadde han av min arm. Troligen blir det då inga mer skidagar detta ÅR :S

6783 dagar

2000 i åre
3000 i hemsedal
1000 i kittelfjäll
500 i flottsbro
200 i bruket
83 i rail

/P

6 dagar, men de e ju åt helvete för lite. Som tur e ska man till Åre igen nästa lördag! wohoo

14 dagar i vemdalen på jullovet sen ett par dagar hemma när de fanns snö på novemberlovet.
Men nu verkar de inte bli nån åkning på ett bra tag om inte vädret ändrar sig ordentligt =(

6 i vitberget , 1 i kåbdalis , och gått upp i vitberget flera ggr också några handrails....

Shit va alla har hunnit mycket, jag tyckte jag hade hunnit mycket när jag hade hunnit varit till dundret en gång före nyår och en gång i storklinten (1 backe + barnbacken var öppen) förra helgen.

Tillbaka
Topp