Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahaSkiller sa:Pjäxorna ska spännas så pass hårt så att du måste knäppa upp dom i liften för att du har son smärta:P
Antar att du läst Magasin Åre och "lånat" den åsikten av Mr Rönnbäck eller??Skiller sa:Pjäxorna ska spännas så pass hårt så att du måste knäppa upp dom i liften för att du har son smärta:P
Du har inte funderat på att in till en seriös butik så dom får trycka ut skalet lite så pjäxa passar din fot mycket bättre och du slipper smärta?TT-JONTHE sa:Jag måste ha löst för min vänster pjäxa är fuckad så min foknöl är typ helt skadad efter några timmar=(
joo tänkte göra det till nästa resa som jag skall på nu på torsdagJockeSki sa:Du har inte funderat på att in till en seriös butik så dom får trycka ut skalet lite så pjäxa passar din fot mycket bättre och du slipper smärta?TT-JONTHE sa:Jag måste ha löst för min vänster pjäxa är fuckad så min foknöl är typ helt skadad efter några timmar=(
Vad är Booster Strap?Lima-ko sa:Jag har haft en del problem innan med onda skenben, speciellt då jag hoppat mycket i parken. Jag har haft sjukt mjuka pjäxor, Salomon Teneighty men det hjälpte föga.
Det som räddat mig är nog en kombination av formsprutade Conform'able innerskor samt Booster straps, den gör att tungan i pjäxan alltid sitter som limmad mot mitt skenben, det är helt sjukt vilken skillnad det verkligen gör.
Jag har sagt det förut men jag säger det igen, Booster straps borde vara original på alla pjäxor, speciellt de lite mer avancerade samt hoppjäxor. De vanliga strapsen som sitter på pjäxor är ofta helt värdelösa.