Hur ska jag göra för at våga

Bygg från grunden! Börja med hopp som inte alls känns stora och öka på svårighetsgrad och storlek allt eftersom du känner dig säker stället för att börja med ngt som känns skitläskigt, kanske slamma ordentligt och få en blockering.

kör på mindre hopp med flackare kick så du inte hamnar så högt över marken och inte har behovet att ta massor med fart för att landa i den branta landningen.

Peppande musik är ett bra knep, det handlar mest om att bräcka gränser, otast är det inte ens särskilt svårt. Har du gjort det en gång så kommer du undra varför du inte vågade innan. Men jag säger inte att du skall ge dig ut i största bästa bigjump och försöka sätt en kangaroo, utan gör som iceeyes sa och börja med mindre hopp och allteftersom så kommer du våga dig på dom större. Lycka till

ladda bajset o satsa som fan, sedan när du ramlar första gången så fattar du att det inte gör så ont (om du inte börjar med att hoppa stort, men gör inte de) och så fortsätter du så, när du kan 360 o kanske 540 på ett hopp som har 6 meter platå, testa då med 10 and so on.

jag gör typ så att jag typ gör 2er 5er sen nån 7a och om jag vill testa typ cork så kör jag 7er många ggr så man får lite adrenalin sen är det bara att köra ! :D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp