Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
dagens bumpOllejibbarn sa:Kolla på tex, dom som drar dom största hoppen i parken, Se när dom failar en frontflip, dom reser sig upp och kör. Hur ont kan det göra att ramla? tänk så hjälpte mig sedan gick det uppåt och uppåt nu är man på dom större![]()
Haha ja. Men om du sen frågar dessa gossar vad dom brutit genom åren ska du se att listan görs lång. Lite väl naivt tänkande. Jag e på medelstora hopp nu å vägen dit har ju självklart gjort ont, är nog mer så man får se på det. Du KOMMER skada dig. Men det som inte dödar dig..Ollejibbarn sa:Kolla på tex, dom som drar dom största hoppen i parken, Se när dom failar en frontflip, dom reser sig upp och kör. Hur ont kan det göra att ramla? tänk så hjälpte mig sedan gick det uppåt och uppåt nu är man på dom större![]()
jag har failat många fronts/backs i svarta hopp och har aldrig brutit något, finns dom som är sköra och dom som är lite hållbarare :PSecco sa:Haha ja. Men om du sen frågar dessa gossar vad dom brutit genom åren ska du se att listan görs lång. Lite väl naivt tänkande. Jag e på medelstora hopp nu å vägen dit har ju självklart gjort ont, är nog mer så man får se på det. Du KOMMER skada dig. Men det som inte dödar dig..Ollejibbarn sa:Kolla på tex, dom som drar dom största hoppen i parken, Se när dom failar en frontflip, dom reser sig upp och kör. Hur ont kan det göra att ramla? tänk så hjälpte mig sedan gick det uppåt och uppåt nu är man på dom större![]()
![]()
Hahahaha skön !!!MedlemJapaner sa:Det är ingen idé. Vågar du inte kan du lika gärna lägga ner. Börja samla frimärken istället, krävs måttligt med mod och galenskap till det.