Indeed.Irra sa:förhoppningsvis inte som du skriver...(no disrespect);
Jag tror samma. dock tror jag att flera kommer att använda hjläm. Hoppas att personer fattar att man ska ha hjälm, iaf så som sporten utvecklas nu kan du lätt hamna på huve!krokfot sa:Gissar på att en hel drös kommer att haka på den tajtare stilen. Och vissa kommer att nöta vidare på gangsta stilen.
Tror även att fler kommer att skippa stavarna, och några fler kommer att köra utan hjälm.
kommer nog vara ganska likt nu.acki sa:själv tror jag alla kommer åka utan stavar och självklart gangsta stylen. helt klart cleanast ..
eller vad tror ni?
Är den inte redan tillbaka? kanske snart försvinner?EricWibaeus sa:Kanske overallen kommer tebax?
Har verkligen ingen vidare aning, ska bli kul å säää!
Huggy, håller med dig.Huggybear sa:jag hoppas att folk inser hur fult o dumt det är att köra utan stavar. anledning till att man åker skidor istället för bräda är (om det är så att man inte är helt oduglig på bräda) är att man har stavar och slipper gå på transportsträckor! det är som att åka paralellslalom med snowboard, man har pjäxor på fötterna, vilket är en anledning till att inte åka skidor, man slipper pjäxor.
jässalexfernstrom sa:jag tror de "bättre" åkarna som vågargå sin egen väg kommer åka med tajta kläder . och hoppas med stavar!! jeans kommer bli inne
Helt klart nästa års! RETRO!OlaMelin sa:http://www.scriptfx.com/gallery/sports/skier.jpg
så eller dit säsongens mode har pekat, tvyärr: Ju fler X som anger storleken desto bättre.
Allting har en gräns och många har passerat den vad gäller vad som är snyggt.