Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

aaaacki

Ny medlem
själv tror jag alla kommer åka utan stavar och självklart gangsta stylen. helt klart cleanast ..

eller vad tror ni?

No poles helt klart.

större kläder och ännu längre t-shirts som hänger ut.. det är vad vi går mot

förhoppningsvis riktigt snygga tighta brallor som eric strand kör, jag är inte oseriös de e coolt på riktigt!

edit: fuck you vxo
ni ser ju hur coolt de e på adam falk i kläppen

Senast ändrad:
Gissar på att en hel drös kommer att haka på den tajtare stilen. Och vissa kommer att nöta vidare på gangsta stilen.
Tror även att fler kommer att skippa stavarna, och några fler kommer att köra utan hjälm.

det kommer vara inne att vara mer extrem, typ åka i jeans, 8xl, färglatt, utan stavar...ja ni förstår

Senast ändrad:
04-05 va d lite punk (nitbälten), 05-06 va d fortfarande lite punk med shackrutigt men även färgglatt (pk!), 06-07 präglades av det lite brunare, men ändå rebellsikt starka färger :P

Jag tror att nästa år kommer att handla mer om former, mer vikt på saker som fickor osv :P. Kanske overallen kommer tebax? Scotts nästa års grejer präglas bland annat av "säkerhetstejp" (typ flyttvästar :P) å lite underground å stor lekfullhet. Leken har även armada tagit till sig (någon slags futurama på AR6:orna :P)

Har verkligen ingen vidare aning, ska bli kul å säää!

krokfot sa:
Gissar på att en hel drös kommer att haka på den tajtare stilen. Och vissa kommer att nöta vidare på gangsta stilen.
Tror även att fler kommer att skippa stavarna, och några fler kommer att köra utan hjälm.
Jag tror samma. dock tror jag att flera kommer att använda hjläm. Hoppas att personer fattar att man ska ha hjälm, iaf så som sporten utvecklas nu kan du lätt hamna på huve!

acki sa:
själv tror jag alla kommer åka utan stavar och självklart gangsta stylen. helt klart cleanast ..

eller vad tror ni?
kommer nog vara ganska likt nu.

det är väl bara när man tränar grabs man kör utan stavar ;), eller det gör jag .

fetare kläder!

Senast ändrad:
Först jibbing, sen backcountryjibb, nästa års fluga är backtips! Man kan BARA åka fakie, inget annat. Detta nya unika fenomen kallas således fakiejibb, eller F-jibb om man så vill. Eftersom detta är en HELT ny sport så måste alla F-jibbers särskilja sig från de vanliga skittöntiga skidåkarna, således kommer de åka i jeans nerstoppade i pjäxorna och gåsjackor och försöka prata häftig utländska. Till nästa vinter kommer de även att ha klurat ut någon plastig attityd som alla ska köra med.
För att åtgärda detta problemen kommer som tur är dessa muppar att hängnas in i ett avskilt område - en s.k. "park" (tidigare känt som "snowboarland" där man på nittiotalet spärrade in den tidens puckon).

Nästnästa år kommer detta fenomen givetvis som BackCountryFakie-Jibbing (BCF-Jibbing), det kommer också att bli jätteradikalt. Sjukt jätteradikalt faktiskt. Jag kan knappt hålla mig...

jag hoppas att folk inser hur fult o dumt det är att köra utan stavar. anledning till att man åker skidor istället för bräda är (om det är så att man inte är helt oduglig på bräda) är att man har stavar och slipper gå på transportsträckor! det är som att åka paralellslalom med snowboard, man har pjäxor på fötterna, vilket är en anledning till att inte åka skidor, man slipper pjäxor.

Huggybear sa:
jag hoppas att folk inser hur fult o dumt det är att köra utan stavar. anledning till att man åker skidor istället för bräda är (om det är så att man inte är helt oduglig på bräda) är att man har stavar och slipper gå på transportsträckor! det är som att åka paralellslalom med snowboard, man har pjäxor på fötterna, vilket är en anledning till att inte åka skidor, man slipper pjäxor.
Huggy, håller med dig.
Men vad har stavarna för funktion i parken?
Jag åker inte mkt park med transportsträckor ..

jag tror de "bättre" åkarna som vågargå sin egen väg kommer åka med tajta kläder . och hoppas med stavar!! jeans kommer bli inne

Tights, med inslag av skirkrosa string samt en
Kiss/champagne färgad skinnjacka i bäver.
och självklart Laserblått läppstift.
(förlåt jag är inte mig själv)

skulle gissa på

SMÅ BYXOR
FETA JACKOR,
thats the new shit.

eller djurkläder,typ
gorilladräkt..
lejondräkt,
tiger, elefant, piggsvin, vårtsvin, hare, o.s.v

(NO POLES FTW!))

allt blir bara större och större:P sen tror jag många fler skippar stavarna. själv så tycker jag det är fult utan stavar. skulle tro att det blir ännu mer färger till nästa säsong men det kommer nog vara rätt likt den säsong som har varit.

jag tror mer på tajt och kanske en och annan spark dräkt! det blir nästa säsong det..

skier.jpg

så eller dit säsongens mode har pekat, tvyärr: Ju fler X som anger storleken desto bättre.
Allting har en gräns och många har passerat den vad gäller vad som är snyggt.

Tajta brallor är ganska coolt, men jag tänker nog fortsätta att balansera på gränsen mellan väldigt baggy utan att vara odrägligt baggy,dvs. baggy utan att se ut som ett drägg, svårt som satan:P utan stavar såklart, dock inte så gangsta som ni tror..

Senast ändrad:
Inga stavar. enfärgade kläder. t-shirt eller basketlinne som sticker utanför jackan. fetaste turistglipan mella hjälmen o gogglarna...

lite mer flashigare färger tror ja... no poles helt klart... kanske att det välkända t-shirten som hänger under vänster skinka kmr tillbax vem vet...? helt klart att fler kommer köra med tight jeans o skinnjacka... ex karlström o strand.. sammanfattning: rock stilen kommer kombineras med ghetto stilen helt klart...
så tror ja tralala..!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp