Hur tror ni alla jibbare kommer se ut nästa säsong

N9nthward sa:
swim sa:
Waster sa:
Just fuck it, bara för att det är mainstream i dina krettsar!

aa precis!!!
Haha, i mina kretsar? (notera stavningen på "kretsar") Nog för att man har ett och annat Lyle & Scott plagg och klär sig med stil, men inte fan är de mainstream. Kan informera herren om att med ekonomin som en studerande 17 har är det i princip omöjligt att äga ett sådant plagg, bara så du vet...
palla skriva som du är en jävla poet från 1700 talet.. hur strickt kan man va, dammit
Är det bättre att skriva & stava som en jävla kratta som större delen av alla ungdomar idag faktiskt gör?
Om man kan (vilket alla borde) så är det självklart att man ska skriva med korrekt svenska.

Eller ska man skriva ghetto-gangzta-språket?

Senast ändrad:
Tighta byxor är här för att stanna! Men baggy jacka tillsammans med det var så 2007 :D
Nästa år blir det heltight tror jag. Ala Karlström, tighta brallor och skinnpaj!

Om man ser det i de influerande leden Skate som influerar Snowboard som influerar Skidor så kommer skidor haka på tajtare mode i större utsträckning till vinter då de verkar ligga ett år efter ungefär i kläder jämfört med Snowboard. (Förutom Finger on da Trigger som envist håller fast vid CP baggy / rikemansgangster inom snowboard)

TAJTS! de är de som kommer ta över..

tillslut kommer alla jibbare se ut som ett stort skavsår bara

linne å xxxxxxxxxxl täckbyxor kmr ja köra med!

Ni får gärna ta efter om ni vill.

kanske ballt med stavar när man railar och det är väl lättare att få tag i graben utan stavar, men det är inte så snyggt att hoppa utan stavar!

Halmhatt, snickarbyxor och på sin höjd en vit t-shirt. Och vi får inte glömma 160cm längdåknings stavar.

KruxeliduX sa:
Olaisen sa:
Sviinto sa:
Finns det något fulare än folk utan stavar?
nope
joo.. finns många saker som är fulare. T.ex den där hunden som vann typ pris för fulast hund för några år sen.
Den ser ut ungefär som en skabbig katt med överdimensionerat huvud om man jämför med kroppen :S
Naej, där har du faktist fel, att åka utan stavar är fulare än den här hunden
0_21_070505_ugly_dog.jpg

eazey

jag undrar bara varför man åker utan stavar ?? är det ör att se ut som ett litet barn eller är ni så "gangstah" så ni inte har råd med stavar för ni la dom stulna cashen på en mac 10 istället!!!
förstår inte meningen med att ååka utan stavar..ser ut som blades åkare!!

Hade vatt fint om inte alla åkte med dagen mainstream gangsta mode!
Se Gudfadern eller nått liknande och se hur en riktig gangster ska se ut!

Lita aldrig på en jibber som påstår han aldrig stått på blades... :p

Senast ändrad:
analkrut sa:
jag undrar bara varför man åker utan stavar ?? är det ör att se ut som ett litet barn eller är ni så "gangstah" så ni inte har råd med stavar för ni la dom stulna cashen på en mac 10 istället!!!
typ för att det är lättare att hålla balansen på rails och stavarna känns bara iväge i luften tkr jag iaf. !

bara en fråga till er alla som frågasätter varför man åker utan stavar:varför bryr ni er ens??alla åker med vilken stil dom vill.punkt

jibbern sa:
bara en fråga till er alla som frågasätter varför man åker utan stavar:varför bryr ni er ens??alla åker med vilken stil dom vill.punkt
dom säger att det är fult och det får dom väll göra. vill dom leva på 1800-talet så får dom väll det med.

Newschool rep.

jocke_92 sa:
näe de ska vara blades, cheap monday, jofa klot o inga goggels de e såå 2008;D
och alla ska ha tappet ett ben, så de ser ut så här
skiier.jpg

, fast med blades, cheap monday, jofa klot o inga goggels, perfekt om jag får säga det själv

Varför ska man åka utan stavar?

Så jävla fult!!!

Moppekillarna kommer se ut som Jon Olsson.

Hoppas den där jävla bandanan försvinner!!!

KruxeliduX sa:
analkrut sa:
typ för att det är lättare att hålla balansen på rails och stavarna känns bara iväge i luften tkr jag iaf. !
okey.. men då kanske du ska lära dig hålla balansen med stavarna å..
eller ska ni utan stavar börja köra blades bara för att lättare kunna snurra 50 varv på railsen å ??

pHilken sa:
farför är alla imot gangster stillen här på freeride??!:O
Alla kan ju inte va emot den för varende små unge man ser i backen åker ju runt å tror att dom är gangster :S

Jag har själv ganska baggy byxor å så när jag åker. Men inte fan har jag nån jävla bandana å sånt skit! Å stavar ska man ha, annars ser man ut som nån jobbig bladeunge.

Klarar mig inte i liftköerna utan stavar. Sen är det ju så att stavar är till för att hålla balansen, eller har jag fel ?

själv tror jag att inga kläder alls kommer va nästa års hit.

Ett seriöst svar, Större jacka än byxor!

P-Unit sa:
För att det bara ser löjligt ut? Speciellt på lille killen som blir skjutsad till backen av mor och far i deras nya XC90...
Det mesta ser löjligt ut om det dras till sin gräns.

P-Unit sa:
Ett bra exempel på varför det är 13 års gräns på freeride. Hoppas du blir bannad.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp