Hur tycker ni detta ser ut? (BILD)

NiklasSki

Ny medlem
Hur tycker ni detta ser ut? Något jag kan göra så det blir snyggare?

Jag kommer att ha en vit hoodie under t-shirten så ni vet!!! den är inte här utan hos min pappa (föräldrarna skilda).

Byxor ->
519hth.png

Hjälm, Mössa, Goggles ->
33ni5pv.png

T-Shirt 1
u6dck.png

T-Shirt 2
dxnz28.png

Allting på, t-shirt 1
2co6dzd.png

Allting på, t-shirt 2
30a4yfa.png

Det var allt, så.. vad kan jag förbättra? Vet ni någon annan Tall-Tee shirt som jag kan köpa? OBS, Hinner inte beställa, åker dirr efter nyår!!

Vill ha seriösa svar tack!!

Mvh Nicke

Nu ska jag vara seriös: Det är inte det snyggaste jag har sett, Men det är inte heller fult.
Storleken på t-shirten borde ändras. Är du gangster klär du dig som en också!

NiklasSki sa:
Bertilsson101 sa:
ojj såg inte den översta texten men är inte t-shirtarna lite korta eller
joo jag vet... vet någon vart man kan köpa tall-tees i affär? inte online för det hinner jag inte som sagt.. :)
Om du inte skriver var du bor så är risken stor att det inte hjälper så mycket om man skriver var man kan köpa tall tee från affär...

Det är DU som ska åka i det, inte någon annan.
Om du tycker att det ser bra ut, kör på det! Om inte, så hitta något annat.
Och du lär inte kunna få något på posten innan nyår om du beställer via internet.

Själv tycker jag att det ser helt ok ut.
Skulle valt en annan färg på "buffen".

Är det inte jäkligt odugligt att åka i kläder som blir dyngsura? Skaffa en vettig jacka, och i rätt storlek...det ser bara förjäkla tragiskt ut med alla dessa smågrabbar i XXXXXXL, där kläderna är mest ivägen för själva åkningen...

/oldschool

"Det är bättre att bli hatad för vem du är en älskad för vem du inte är"
Klockrent citat

Men finns det någon tall-tee att köpa på hollywood som inte har märket "tall-tee" på sig.. helst en helt vanlig svart. HINNER DOCK INTE KÖPA ONLINE DÅ JAG ÅKER DIRR EFTER NYÅR :)

JaroV sa:
Och du lär inte kunna få något på posten innan nyår om du beställer via internet.

Så jävla korkat argument att man inte ska kunna be om råd bara för att den är en själv som ska använda kläderna. Självklart skall han fråga om andras åstikter och hjälp om han känner sig osäker, allt snubben vill ha är lite bekräftelse.

Angående ts kläder så är det ingenting som faller mig i smaken direkt.

Senast ändrad:
kossan sa:
JaroV sa:

Så jävla korkat argument att man inte ska kunna be om råd bara för att den är en själv som ska använda kläderna. Självklart skall han fråga om andras åstikter och hjälp om han känner sig osäker, allt snubben vill ha är lite bekräftelse.

Angående ts kläder så är det ingenting som faller mig i smaken direkt.
Tycker bara att det är lite töntigt att man måste få bekräftelse av folk på freeride att kläderna ser bra ut.
Tycker istället att man ska köra på det man själv tycker är snyggt, sen kan man ju be om råd t.ex "vad passar till ljusblå byxor?" osv. Men om man redan har en hel uppsättning och sedan frågar ifall folk tycker att det ser bra ut tycker jag är litte lame. Men det är jag.

Tillbaka
Topp