Hyra skidor! Bästa stället i byn?
Precis som rubriken lyder så undrar jag vilket ställe ni här inne rekommenderar att hyra sina skidor på?
Jag skall upp till Åre i april och vara där i 12dagar och hade tänkt att jag skulle prova på lite olika skidor, både modeller och typer, alltså både pist,allmountain,offpist osv med olika egenskaper och rocker.
Priset för själva skidhyrningen är inte relevant då jag anser att det skiljer så pass "lite", däremot gillar jag inte att skistar tar ut en avgift om man vill byta skidor, vilket tex inte hansson gör, vet inte hur det är på ÅreSkidsport?,
Sen vart har dem bäst grejor? bäst(kunnigast/trevligast/hjälpsammast) personal?
Kort och gott, vart rekommenderar ni mig att hyra mina skidor på ?
Tacksam för hjälp..
Jag skall upp till Åre i april och vara där i 12dagar och hade tänkt att jag skulle prova på lite olika skidor, både modeller och typer, alltså både pist,allmountain,offpist osv med olika egenskaper och rocker.
Priset för själva skidhyrningen är inte relevant då jag anser att det skiljer så pass "lite", däremot gillar jag inte att skistar tar ut en avgift om man vill byta skidor, vilket tex inte hansson gör, vet inte hur det är på ÅreSkidsport?,
Sen vart har dem bäst grejor? bäst(kunnigast/trevligast/hjälpsammast) personal?
Kort och gott, vart rekommenderar ni mig att hyra mina skidor på ?
Tacksam för hjälp..