Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dom är helsvarta och inte tunga vad är fult me de?manneneklund sa:har testat sånna, dom e tunga och fula
tycker att valo ser sjukt sköna ut, men är inte inom min pris-linje. kan usd eller razors vara ett alternativ?magnusericsson sa:fick hem mina Valo TV2 idag. sjukt sköna.
annars köp typ deshi carbon eller remz. kyss
USD och Razors är relativt tunga.manneneklund sa:tycker att valo ser sjukt sköna ut, men är inte inom min pris-linje. kan usd eller razors vara ett alternativ?magnusericsson sa:fick hem mina Valo TV2 idag. sjukt sköna.
annars köp typ deshi carbon eller remz. kyss
Stelt är inte gangstah.Bjo-rnR sa:razors är tunga men inte superlight modellen vilket jag har.. Lättare än valo men rätt stela vilket jag gilllar :P
Nej.. starkt nej.LinusOnTheLine sa:http://www.grindhouse.eu/en/Shop/ANARCHY/INLINE-SKATES/ANARCHY-Revolution.html
är dom här nått att ha?
Xsjado är sjukt bra inlines what so ever.beadgc sa:Hur funkar XSJADO Basic om man mest är sugen på att glida runt och motionera lite? Kan eventuellt bli lite aggressive när man börjat komma igång en del men var längesen man åkte och det var inte på särskilt hög nivå när det väl begav sig.
Finns det någon annan modell som är lämpligare i såna fall?