inköp av inlines

OakGroove

Ny medlem
inköp av inlines
finns det någon affär som säljer aggresive inlines i gävle, stockholm eller annat?
om ni har begagnat så hör av er!

Senast ändrad:
inköp av inlines
Tunga är dom verkligen inte. Men ska man köpa nybörjar inlines rekommenderar jag dig att köpa ett par "hyffsat bra" på en gång.

grindhouse.eu

billig och snabb frakt

inköp av inlines
manneneklund sa:
magnusericsson sa:
fick hem mina Valo TV2 idag. sjukt sköna.
annars köp typ deshi carbon eller remz. kyss
tycker att valo ser sjukt sköna ut, men är inte inom min pris-linje. kan usd eller razors vara ett alternativ?
USD och Razors är relativt tunga.
Köp ett par xsjado, http://www.grindhouse.eu/en/Shop/XSJADO/INLINE-SKATES/XSJADO-Basic-09-limited-Edition.html
De är de billigaste "lätta" inlinesen du kan hitta.

Senast ändrad:
inköp av inlines
jag har dom som magnusericsson länkade, xsjado basic och jag är riktigt nöjd. Stora soulplates vilket gör att det blir mkt lättare att lära sig grinda.

inköp av inlines
Hur funkar XSJADO Basic om man mest är sugen på att glida runt och motionera lite? Kan eventuellt bli lite aggressive när man börjat komma igång en del men var längesen man åkte och det var inte på särskilt hög nivå när det väl begav sig.
Finns det någon annan modell som är lämpligare i såna fall?

inköp av inlines
beadgc sa:
Hur funkar XSJADO Basic om man mest är sugen på att glida runt och motionera lite? Kan eventuellt bli lite aggressive när man börjat komma igång en del men var längesen man åkte och det var inte på särskilt hög nivå när det väl begav sig.
Finns det någon annan modell som är lämpligare i såna fall?
Xsjado är sjukt bra inlines what so ever.
Jag har en kompis som kör aggressivt med sina och han har haft dem i 3 år nu.
Jag har även testat de några gånger, de klämmer lite över foten på mig, vet inte om det är en vanesak eller om det är för att jag har ruskigt konstiga fötter, men om du vill glida runt och sådär så tycker jag xsjado är ett klockrent alternativ.

Tillbaka
Topp