Inlines som julklapp

marre1

Ny medlem
Inlines som julklapp
Hej!
Jag skulle bli super glad om det är någon som skulle kunna hjälpa mig eller ge mig några tips.
Det är så att jag har tänkt att köpa ett par nya inlines till min kille i julklapp.
Vet dock inte vilka ?
Han har spelat hockey upp till div1.
Han är ganska så kräsen. Jag vet att han har ett par, men när vi sist var ute och åkte då nämde han att han skulle vilja ha ett par nya för han tyckte att sina kändes stor. Jag har glömt vad det var för märke han hade på dom, och jag vill som sagt inte fråga nu för då skulle han fatta.
Vore så kul om jag kunde överaska honom med ett par nya.
Vilka märken är det som gäller? Och vars hittar man bäst?
Tack på förhand
Mvh/ Marre

Inlines som julklapp
Tack så mycket där fanns det mycket att välja på.
Men är det någon som har någon erfarenhet av vilket märke som är bäst m.m.?
Mvh

Inlines som julklapp
Det finns sällan något som är "bäst". Måste definiera på vad något ska vara bra och sen för vem.

Inlines som julklapp
Bauer är bra för den med lite bredare fötter, CCM mer mot smala.. det är väldigt individuellt, precis som att köpa pjäxor eller skor.. Mitt tips är att gå och prova ut ett par, även om det är tråkigt så är det mycket skönare än att krångla med byten etc senare. Om du verkligen inte vill avslöja, kolla vad han kört för märke på skridskorna och köp samma till inlines, då det är i princip samma sko.

//fickler

Inlines som julklapp
Har kollat på hans skridskor nu och han kör med CCM, så jag har kollat lite på CCM inlines men har du någon koll på vilka som är bra? Och som skulle passa en 23 åring?
Nu är jag jobbig.
Ha en fin kväll/ Marre

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp