inlines vs longboard vs kickbike.

filip_michols

Ny medlem
tjaa,

har tänkt att börja köra något på sommaren, har kört longboard, förförra sommaren. och kickbike föra sommaren. Jag åker skidor så vet inte om jag ska köra inlines, för det tar så lång tid att lära sig alla trick. Longboard värkar fett chill och bara glida runt. Medans kickbike är skit kul men skit många tycker det är gay och sen får man inte åka det på så många ställen. Det är ju upp till mig vad jag vill åka men jag bara undrar vad ni tycker är kul och skulle kunna ge lite råd/tips :D

kickbike o inlines är gay , longboard är gött och bara cruisa på men ska du börja göra tricks , kan du lika gärna skejta, just sayin

tycker du skateboard är tråkigt kommer du nog tröttna på kickbike och inlines också. Kör på longboard! :)

Kickbike är för barn. longboard är ju soft om du gillar att bara glida, inte mkt utmaning i det.
Inlines är riktigt kul!

Här är lite inspiration:

Haters gona hate, ever go no where!

Köp dej en skateboard modell bred och släng på ett par relativt stora och mjuka hjul (t.ex filmarhjul). Då får du lite mer longboardkänsla i skateboarden. Men de går fortfarande att göra riktigta tricks på den.

lånar tråden lite jag undrar jag åker longboard men dom senaste dagarna har jag åkt inlines jävligt kul :D men mina vänner åker longboard (vi börja tillsammans) och det går snabbare nerför för dom och så. har svårt o välja mellan dom. kan ju köra båda men tycker om att hålla mig till en grej. tacksa för svar :D

Tillbaka
Topp