vaern Ny medlem 2004-01-03 innsbruck - stanton #1 är det någon som vet hur man på bästa sätt tar sig från innsbruks flygplats till st anton??? snälla hjälp
är det någon som vet hur man på bästa sätt tar sig från innsbruks flygplats till st anton??? snälla hjälp
Mex Ny medlem 2004-01-03 innsbruck - stanton #2 köp en plats på nån av transferbussarna som går till stanton. Lion eller Inghams borde funka. lycka till
köp en plats på nån av transferbussarna som går till stanton. Lion eller Inghams borde funka. lycka till
Tomtefar Aktiv medlem 2004-01-03 innsbruck - stanton #3 Annars går där tåg, åtminstone på min tid där nere
Dexter Ny medlem 2004-01-03 innsbruck - stanton #4 Tåg är grymt! Går hela vägen och det är ganska bekvämt.