inrun till sommar rail?

patriknorling

Ny medlem
inrun till sommar rail?
någon som vet vart man kan köpa det där gröna materialet som glider på sommar rail jag vet inte vad det heter men det e grönt och glider typ och man sprutar vatten på det. ni vet sökert bättre än mig:D. om det redan har varit en sådan här tråd uppe kan ni låsa den och visa länk till den andra tråden

inrun till sommar rail?
patriknorling sa:
någon som vet vart man kan köpa det där gröna materialet som glider på sommar rail jag vet inte vad det heter men det e grönt och glider typ och man sprutar vatten på det. ni vet sökert bättre än mig:D. om det redan har varit en sådan här tråd uppe kan ni låsa den och visa länk till den andra tråden
Pressening?

inrun till sommar rail?
har sett lite olika material som "fejkgräsmatta" och typ dörrmatta i plast. vet dock inte vars man kan köpa det.

inrun till sommar rail?
gå till en golfklubb och fråga om du kan få lite konstgräs som dom har över, det är såntdom andvänder på edolla summer rail

inrun till sommar rail?
Vanliga gammla plast dörrmattor borde ju funka utmärkt. Har sett att dem andvänder det på vissa mer eller mindre buget vatten hopp. Finns säker att köpa i meter vara någonstans om man letar lite.

inrun till sommar rail?
Ska man ha vatten OCH såpa för att det ska glida på konstgräs??vi har såna där gröna mattor och sprutade på vatten och skulle bara prova o glida lite innan vår avsats är klar men fan det glider ju inget? några andra tips på hur man glider?

inrun till sommar rail?
jag kör med rusta konstgräs, och det glider bra med vatten och såpa:D

inrun till sommar rail?
Jag kör på fotbolls konstgräs och det är det överlägest bästa jag provat! det räcker med bara lite vatten eller lite såpa:)

Om man åker till nåt ställe där dom håller på att bygga på kan man bara fråga om man kan få resterna som blir över:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp