Sommar rail

• Trådstartare Trådstartare SDemmoth
  • Start datum Start datum
S

SDemmoth

Guest
Sommar rail
jag och min polare ska fixa en sommar rail setup så vi har nått att göra i sommar ;) vi har varit och fixat konstgräsmatta utan strån och det glider riktigt bra typ som snö ( inte stor skillnad )

checka in bilderna.

Lägg gärna en kommentar.

Material: http://www.jula.se/konstgrasmatta-4x1-33-m-854200

Senast ändrad:
Sommar rail
Det där såg som sagt inte direkt stabilt ut.. Lägg gärna upp något klipp så att man kan se precis hur bra det egentligen glider! Sjukt många som klagar på att det är dåligt glid på mattorna dem använder till sina sommar rails..

Sommar rail
den ser väldigt ostabil ut och för att få bra glid på konstgräsmatta så måste den vara fuktig/blöt typ hela tiden så om ni inte hade tänkt springa med hinkar hela dagen så kommer det nog inte gå så bra :/ hade själv konstgräsmatta förra sommaren och det gick knappt att åka en varm sommardag då det var varmt för mattorna torkade direkt, så om man ska ha mattor så ska man ha tillgång till en vattenslang är iaf mitt tips

Sommar rail
Det är stabilt och vi har vattenslang nu och man behöver nästan inge vatten på heller men vi ska fiksa stor ställning med två trapper på det kommer bli fett

Sommar rail
asså det kan väll inte vara stabilt med en stege och tre plankor :P ni kan ju lixom inte spika fast dom i något ? och om det typ skulle bli cp o det typ skulle hugga i mattan ( som absolut inte ) glider som snö !! så skulle hela stegen välta eller nå, o då är hela eran summer setup trasigt ;(

Sommar rail
Jag var med och byggde denna, jag själv trodde inte de skulle bli spec stadigt men allt vi använder väger multum. allting funkar som det ska med eller utan vatten! :D

V

Tillbaka
Topp