Tutorial: Hur man bygger en sommar setup

U

user96588

Guest
tack för ritningarna! :D
såhär blev min:
inte lika snygg som din men funkar ;) inte riktigt klar heller! THNX

sweetdude

Ny medlem
riktigt snyggt!
jag och en kompis ska börja bygga nu och letar mattor har kollat på nätet, men hittar inte någon matta som du har. Vart/vilken affär köpte du din? :P om vi inte hittar, funkar pressening lika bra då?

JibAcke

Ny medlem
Idag 01:55

riktigt snyggt!
jag och en kompis ska börja bygga nu och letar mattor har kollat på nätet, men hittar inte någon matta som du har. Vart/vilken affär köpte du din? :P om vi inte hittar, funkar pressening lika bra då?

Köp inte pressening glider inte så bra har jag hört :P

U

user96588

Guest
Av: Kevinnn [Online] | Igår 19:14 Citera
Byggde en shotgun rail idag, blev sjukt bra! kommer att pröva den nästa veckoslut!!:) (den är 6 meter lång)

Wooow, sjuukt bra gjort! :D ser hur skön ut som helst!

Nån som vet hur bra det glider om man tar en plywood skiva över plankorna och sen lägger på konstgräs? Gör det ens nån skillnad?

frebaman

Ny medlem
grymt bra tutorial!!! jag byggde en åt mig själv igår med hjälp av den här tutorialen, blev riktit najs!! kanske setter upp nån bild också

frebaman

Ny medlem
SammYAlander sa:
Nån som vet hur bra det glider om man tar en plywood skiva över plankorna och sen lägger på konstgräs? Gör det ens nån skillnad?
nej det har int nån praktisk skillnad, det kanske blir lite snyggare? vet int men det glider nog inte bättre.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp