Intervjuer på Skistar

Intervjuer på Skistar
många.
vad sökte du?
ring och kolla, alltid bra att ligga på och visa sig intresserad.

Senast ändrad:
Intervjuer på Skistar
Jag har fått svar från lindvallen , åre, hundfjället & kläppen
Ska upp till hundfjället/tandådalen 17-19 sep
var på intervju på kläppen igår :)

Har sökt barnskidlärare/skidlärare

Intervjuer på Skistar
Jag har fått svar från Tandådalen/Hundfjället. Ska upp på intervju 17-19 sep =) Kanske ses där då :)

Intervjuer på Skistar
Då bär det av till Örebro ikväll då. Någon som varit (och gärna lyckats) på intervju för Lindvallens skidskola tidigare, som möjligen har några sista-minuten tips? :)

Intervjuer på Skistar
barcamartin sa:
Då bär det av till Örebro ikväll då. Någon som varit (och gärna lyckats) på intervju för Lindvallens skidskola tidigare, som möjligen har några sista-minuten tips? :)
Det smartaste tipset är att bara vara dig själv. Var där igår och alla som var där var stört sköna människor, så var dig själv som sagt!

Intervjuer på Skistar
Jag vill tro att mitt eget jag räcker rätt långt. Undrar egentligen bara om upplägget på intervjun innehöll något annorlunda, typ lämplighetstester eller krångel-grejer av andra slag? ;)

Intervjuer på Skistar
Drog ihop en ansökan på 5min som liftmekaniker, fick svar nån dag efter mer eller mindre.

Jobbar alldeles för mycket på mitt vanliga jobb så har ingen möjlighet att åka upp till tandådalen på intervju men då erbjöd dom sig att komma hem till mig istället, blev lite halvpaff hehe men måste vara dåligt med folk som sökt de jobbet antar jag.

Intervjuer på Skistar
Har stuga i lindvallen, och har därför varit en hel del under mina år.. Kan säga att om ni fått några andra alternativ än lindvallen så kör på dem, för det är nästan för mycket barn i lindvallens backar! De är i parken, inne på afterskin.. överallt! Föräldrarna verkar inte ta något som helst ansvar för dem heller. Men bra för er som ska hålla i barnens skidskola, mycket arbete.. För er andra; nej.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp