intresse av OT-forum?

its-fun

Ny medlem
intresse av OT-forum?
Det verkar som många här på FR har saker på hjärtat de vill säga. Satt nyss och läste diverse trådar som var totalt OT! t ex en tråd om någon ville hyra en del i en lägenhet i sthlm, där någon svarat "jag trodde detta var ett skidforum och inte en bostadsförmedling" eller liknande...

Då hackar folk på trådskaparen och säger "buhuhu det här är ett skidforum. Så varför inte skapa en ny del i forumet? en offtopic del? där man kan skriva vad som helst?

Dom som då hatar att folk skriver saker i forumer som inte har med skid eller snowboard åkning att göra behöver inte drass med det heller. Utan kan glatt surfa runt och läsa om det dom anser är interssant...

Känns ju lite som om allmänforumet spårar ur med alldeles för mycket s.k skittrådar! alla som har skittrådar kan lägga den nån annanstans...!

vad tycks om den idén?

intresse av OT-forum?
finns typ redan :/

Allmänt
Allmänt skidsnack, musik o rykten. Detta forum är mindre modererat än övriga, men håll er till forumreglerna.

intresse av OT-forum?
ja, men om man lägger in annat än ovanstående blir ju vissa som tokiga. Med allmänt behöver inte menas precis allt... utan allmänt om just rykten runt musik i nån film eler dyl.

Så som sagt finns det inte ett sådant forum, enligt min mening.

Eller? är det okej att lägga vad som helst på allmänt forumet?

intresse av OT-forum?
Personligen tycker jag inte att det är så farligt med nån skräptråd då och då... Det är ju inte så att det kommer upp 15 nya trådar per dag. Om det emellanåt smiter emellan nåt skit så är väl inte det hela världen? Det är ju rätt lätt att navigera sig rätt bland dom 10 nya trådar som blir på en vecka...

intresse av OT-forum?
ko visst, men grejen är den att det finns förmodligen många som vill lägga ut OT-trådar men vet att dom inte ska lägga dom på allmänt! därför låter dom bli att lägga ut som överhuvudtaget.....bara en tanke

intresse av OT-forum?
ah, ok... då förstår jag hur du tänker. Så du vill alltså se mer OT-trådar, men du är rädd att mörkertalet är stort då folk tror att det här är en skidsida, vilket det är. Om du vill se trådar om nåt annat (typ svartlägenheter i sthlm) så finns det säkert andra sidor som är specialicerade på sånt...
Personligen skadas jag inte av dom få OT-trådar som skapas, men jag tycker inte att man ska uppmuntra till det. Det är som att dela ut kanyler till knarkare för att dom inte ska bli sjuka...eller nåt...

intresse av OT-forum?
men e inte det bra?? att dela ut rena kanyler alltså!!! slipper dom hepatit och sånt!! klart man ska hjälpa dom på annat sätt men det funkar iaf tills dom får pengar till vård... samma sak gäller oss som skriver ot-trådar!!tills vi får vård iaf !!! hihihihihi... peace

intresse av OT-forum?
nenenee..de är ju skitkul att läsa.. störs man av dem är de ju inte bara att läsa.. :) läste ett nyligen om smurfar!! de va skitkul! men jag har säkert fått de hela lite om bakfoten så att säga..
men är inte "allmänt" till för saker som inte hör hemma i de andra kategorierna t.ex nordiska fjäll eller skidor.. men visst kan de va jobbigt med folk som anonserar ut sina skidor..men de finns ju en tjänst som står under "tjänster" som heter "köp och sälg"
HÅRDROCK!

intresse av OT-forum?
Shit... No offence... Bara för att man gör en dålig jämförelse så får man halva kungariket efter sig. Jag trodde det var det du ville, att larva dig? Jag har ju sagt att jag inte störs, men jag bara framför min mening om att det här är ett skid och snowboardforum och om man skapar ett forum för ingenting, så kommer den här sidan i framtiden bli nya lunarstorm, och det är det väl ingen som vill att det ska bli... (ok, nu larvade jag mig lite för mycket igen. stycka mig. koka mig i olja (fritera). ät mig.)

intresse av OT-forum?
asså allvarligt..va har hänt på detta forum?? alla är nå grymt tråkiga o kinky!!!
hårdrock!

intresse av OT-forum?
Du är härmed styckad och uppäten!

nerå men helt seriöst så va fan det är skoj med OT-trådar, och skillnaden mellan FR och Lunarstom är att här finns det vettiga människor att diskuter saker med. till skillnad från lunarstom där det finns massa idioter!

hänger du med! gläm inte!!!

KRAAAM!!! alla ska vi kramas på freeride!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp