Iphone 1.1.2

• Trådstartare Trådstartare NOFFOGGE
  • Start datum Start datum
N

NOFFOGGE

Guest
Iphone 1.1.2
Tjena, funderar på att fixa iphone när pappa drar till usa.

det jag undrar är om nån vet hr man låser upp 1.1.2 versonen, inte 1.1.1?

tacksam för svar

Iphone 1.1.2
aej jag fatta fan inte heller va joakim N sa.....

förresten, orka göra en tråd med det "gömda" budskapet: hylla mig, jag ska köpa en iphone

Iphone 1.1.2
gah.

Iphone - nej för tillfället i sverige pga abonemangen som funkar, dom är riktigt dåliga..

förenkling: Det ska finnas ny lösning på ditt problem, men iphonen är inte värd att ha i sverige för tillfället...

Iphone 1.1.2
OskarL sa:
Tjena, funderar på att fixa iphone när pappa drar till usa.

det jag undrar är om nån vet hr man låser upp 1.1.2 versonen, inte 1.1.1?

tacksam för svar
det är nog svårt med just 1.1.2 men gå och sök på google typ how to unlcok iphone 1.1.2 eller liknande

Iphone 1.1.2
Folk borde lära sig hur man googlar i grundskolan nu för tiden.

låsa upp iphone 1.1.2 = iphone jailbreak 1.1.2 / iphone unlock 1.1.2

det är inte ens särskilt svårt och efter 3-4 gånger så kommer du förmodligen ha hittat det du sökte efter vad det än är..

Iphone 1.1.2
har hört att phone inte funkar bra i sverige.. nått krångel med nå nät eller vafan de var.. men de kan ju bara vara skitsnack med?

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
Jag har en kompis somfyllde år precis, han har fått en iphone och den som importerar telefonerna håller på och jobbar med det, så han har inte fått sin telefon än. jag vet inte om man klarar det som privatpersson speciellt lätt asså. du får söka upp ett proffs.

Iphone 1.1.2
om du ska köpa för att du vill ha det tidigare kan du vänta lite till. kommer i februari.
om du köper för att dollarn är låg så går de fine..
bara det att du kanske underskattat det här med att låsa upp. den första killen som klarade systemet fick direkt jobb hos apple, istället för att bli stämd.. skitcoolt.
anyway de finns numera program att ladda hem från nätet, har inte testat dessa så mitt tips är att ta kontakt med någon som crackar systemet, dvs svårt att hitta, likaså programen

Iphone 1.1.2
Splitternya iPhone med 1.1.2 går i dagsläget inte låsa upp med annat än hårdvarumoddar. I.o.m
firmware 1.1.3 kom en ny bootloader, så det finns chans att de lyckas låsa upp även nya 1.1.2. Spana
in http://docs.google.com/View?docid=dgzw9xs_0gfhxns för mer info.

I övrigt: iPhone fungerar hur bra som helst i Sverige med mjukvaruhack. Alla operatörer fungerar
förutom 3. Har haft en sen Augusti/September och den har aldrig krånglat. Bästa telefonen jag
någonsin ägt.

ofc-my-horse: Det finns inget som antyder på att den kommer till Sverige i februari. Som vanligt
med Apple så finns enbart rykten innan den dagen produkten släpps.

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
KÖP på blocket? då e dom redan upplåsta men du kan inte uppdatera men nån kommer väll hacka de ochså så..

Iphone 1.1.2
snortpowder sa:
Iphone suger, köp nokia n95 8gb
en i min klass sa till mig att iphone suger som fan för att det inte har "3g". Då blev jag arg och frågade om hon visste ens vad det var och då visst e hon inte det. Så alla började skratta åt henne och sen gick hon hem (Y).

Iphone 1.1.2
kul att massa säger att dom funkar dåligt i sverige och att det skulle vara svårt att låsa upp dom, har 2 polare som båda köpt i usa och sen lämnat in dom i butiker här i sverige och fått dom upplåsta. en kille har haft sin sen i agusti och för honom funkar den skit bra sen den andra fick sen för 2 veckor sen och han tycker att den är grymm och har inget negativt att säga om den.

Iphone 1.1.2
henning2 sa:
snortpowder sa:
Iphone suger, köp nokia n95 8gb
en i min klass sa till mig att iphone suger som fan för att det inte har "3g". Då blev jag arg och frågade om hon visste ens vad det var och då visst e hon inte det. Så alla började skratta åt henne och sen gick hon hem (Y).
Jag vet vad 3g är iafl. jag jobbar med det, men jag kan hålla med henne, riktigt korkat av apple att göra en musiklur utan 3g!

Iphone 1.1.2
Varför är det korkat med tanke på att deras första kundkrets är USA? Där 3g fortf är ett mysterium?
Jag har en iphone 1.1.1 den funkar galant! It's the shit!

Iphone 1.1.2
Vad är dealen med alla klagomål på att den inte har 3G egentligen? Finns ju t.o.m. filmer där iPhonen
renderar sidor snabbare än telefoner med 3G, så jag förstår verkligen inte allt gnäll om det. Tvivlar du
på det, sök på t.ex. "iPhone vs 3G" eller liknande på Youtube.

Edit: snortpowder: Vad har 3G med en musiklur att göra, egentligen? iPhonen spöar samtliga mobiler
på marknaden när det kommer till musik/video-uppspelning.

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
Iphone är det råaste jag har sett inom mobilvärlden och dess funktioner och design är det inga konkurrenter som kommer i närheten av just nu. I oslo finns det iaf en kille som låser upp, Iphone doctor heter det. Funkar skitbra.

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
yes det är sant här e bevis: obsververa att det är edge mot 3g inte iphones wlan

fett coolt

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
R00bert sa:
Vad är dealen med alla klagomål på att den inte har 3G egentligen? Finns ju t.o.m. filmer där iPhonen
renderar sidor snabbare än telefoner med 3G, så jag förstår verkligen inte allt gnäll om det. Tvivlar du
på det, sök på t.ex. "iPhone vs 3G" eller liknande på Youtube.

Edit: snortpowder: Vad har 3G med en musiklur att göra, egentligen? iPhonen spöar samtliga mobiler
på marknaden när det kommer till musik/video-uppspelning.
Det har att göra med att du kan streama musik/musikvids utan ngt strul. Att du kan tanka ned musik snabbt (7,2mbit/sek). Samt ha tillgång till hela ditt musik/bild/film arkiv som du har lagrat på datorn i mobilen.

Vad gäller dessa vfilmer är det inte konstigt, det är ju gamla sket telefoner som dom jämför Iphonen med. Men vill man ha en tele som bara kan slå ut en gammal tele med fullt minne so fine!

Jag skulle gärna ha Iphone själv, om den fanns i 3g!

Iphone 1.1.2
Iphone kommer troligtvis till Europa nästa år tror jag. Det ryktas även att den ska komma i 16 gb också. Ärligt talat, vad ska man med 3G till? Hur ofta surfar man på mobilen? hur ofta ringer man ens videosamtal?

Iphone 1.1.2
Personligen så surfar jag dagligen på min telefon, så länge jag befinner mig i Sverige eller dammark vill säga. Jag skriver för övrigt detta från mobilen.

Iphone 1.1.2
Skit i 3g, iphone har ju grymt fungerand wlan. Så du kan ju koppla upp dig mot vilken trådlös anslutning som helst, är man i städer, flygplatser mm så finns det ju alltid.
Det kommer väl förmodligen bli mer och mer så att dom täcker hela städer med trådlöst internet.

Iphone 1.1.2
baotsen sa:
Skit i 3g, iphone har ju grymt fungerand wlan. Så du kan ju koppla upp dig mot vilken trådlös anslutning som helst, är man i städer, flygplatser mm så finns det ju alltid.
Det kommer väl förmodligen bli mer och mer så att dom täcker hela städer med trådlöst internet.
yes helt rätt grymt sagt det e sant och det kommer bara bli mer och mer trådlösa zoner

3g e total överskattat och skit, i ajpan i vörigt skall det finnas 4g hehe...

Senast ändrad:
Iphone 1.1.2
Hello Moto!

Nej Ja Orkar Inte Bry Mig Om Iphone, Jag Lägger All Min Kraft På Att Utveckla Motorola, Bästa Mobilen Någonsin. Finns Ingget Bättre. Motorola E Bäst, Den Äger!!!!!!!

Köp Motorola :@

Iphone 1.1.2
Om du köper en Iphone men programvara 1.1.2 så får du först nergradera den till 1.1.1 och sen jailbreaka den på www.jailbreakme.com. Sen när du har gjort de så kommer en ny ikon som heter "installer" klickar du på den så öppnas de ett program där du laddar ner olika program till din iphone. Sen ska du instalera Oktoprep som finns i Installern. Sen är det bara att uppgradera den till 1.1.2 och den är fortfarande jailbreakad. http://jailbreakme.com/1.1.2/
Läs där för mer info.

Tillbaka
Topp