viktorwallberg
Ny medlem
iPhone 4
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
för att?buzzlightyear sa:allt apple gör är sämst och ologiskt
okej nu måste jag bara veta vad som är sämst och ologiskt med iPhone?buzzlightyear sa:allt apple gör är sämst och ologiskt
samhällsrevolutionen kan ju inte ha samma form som den förra.fenox92 sa:verkar bra, precis som de tidigare, men den var ju mkt fulare än dom andra. den är alldeles för kantig
tycker den är snyggare "Kantig" än avrundad. Mycket snyggare och stilrenare enligt mig!.fenox92 sa:verkar bra, precis som de tidigare, men den var ju mkt fulare än dom andra. den är alldeles för kantig
smaken är som bakenlarssaa sa:tycker den är snyggare "Kantig" än avrundad. Mycket snyggare och stilrenare enligt mig!.fenox92 sa:verkar bra, precis som de tidigare, men den var ju mkt fulare än dom andra. den är alldeles för kantig
Och HD kameran tackar man häller inte nej till :D
"Surt sa räven om rönnbären"Dirty-T sa:för att?buzzlightyear sa:allt apple gör är sämst och ologiskt
LASERZ!jeppenator sa:Undra vad de kan utveckla mera?..
tror dom har utvecklat glaset nu så det är bättre hållbarhet i det. om man kollar filmen på apples hemsida så visar dom hur tålig skärmen är.Misterister sa:Skeptisk till att baksidan är av glas, hur bra har de funkat på 3g och 3gs då? sprickor på nästan varje iphone man ser, inklusive min. Dock så är det enormt intressant att den har 4ggr bättre upplösning än 3gs och samma processor som Ipad.
Den vita är förövrigt gaaaalet snygg, med vit framdel nu också. Enormt snyggt
Då har du inte hanterat den väl :P man kan tro att dom går sönder så fort man tappar dom men det gör dom inte, köp bara ett snyggt och bra case så håller den i evigheter.Iche sa:Hatar iPhone, dom går bara sönder och är megastora. Fula och osköna är dom också.
*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :PUtter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
*Skriver ut som att videosamtal är någon slags revolution. Va fan, har haft det i mina telefoner i snart 10 år.
*Inga specifikationer ang prestanda. Processor? 3gs är ju rejält mycket långsammare än t ex HTC Desire (600 vs 1000) och i sommar/höst kommer det både Samsung och HTC-lurar med 1,2 och t o m 1,5 dual core.
*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m.
*Fortfarande fruktansvärt låst. Ej flashkompatibel.
Håller med om att "Facetime" var väldigt lamt som "One More Thing" och att det bara är över WiFi är ju nästan skrattretande. Dock tror jag att Skype kommer väldigt snart släppa uppdatering till sin applikation som tillåter videosamtal över 3G!Utter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
*Skriver ut som att videosamtal är någon slags revolution. Va fan, har haft det i mina telefoner i snart 10 år.
*Inga specifikationer ang prestanda. Processor? 3gs är ju rejält mycket långsammare än t ex HTC Desire (600 vs 1000) och i sommar/höst kommer det både Samsung och HTC-lurar med 1,2 och t o m 1,5 dual core.
Citerat från Apples egna sida så...FlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :PUtter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
Det tycker inte jag heller.FlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :PUtter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
Dom mörkar egentligen ingenting, dom sa att det sitter en A4 processor i telefonen. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A4Utter sa:Citerat från Apples egna sida så...FlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :PUtter sa:En hel del saker som får åtminstone mig att dra åt mig öronen.
"SNDVLL: Kvittar fullständigt om html5 är överlägset då en mycket stor del av internet är uppbyggt med flash och kommer ta många år innan det ändras.
Har inte kollat presskonferensen utan läste bara på hemsidan. Skriver man inte ut prestandan så försöker man mörka långsamma komponenter i mina ögon.
Sen att släppa en "surftelefon" nu som är begränsad till 7,2mb/s och optimerad för USAs värdelösa 3g-motsvarighet känns inte direkt som att "framtidssäkra".
Det är inte den fakta jag motsäger mig. Utan endast det där med temperaturen. :PSNDVLL sa:Dom mörkar egentligen ingenting, dom sa att det sitter en A4 processor i telefonen. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A4Utter sa:Citerat från Apples egna sida så...FlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :P
"SNDVLL: Kvittar fullständigt om html5 är överlägset då en mycket stor del av internet är uppbyggt med flash och kommer ta många år innan det ändras.
Har inte kollat presskonferensen utan läste bara på hemsidan. Skriver man inte ut prestandan så försöker man mörka långsamma komponenter i mina ögon.
Sen att släppa en "surftelefon" nu som är begränsad till 7,2mb/s och optimerad för USAs värdelösa 3g-motsvarighet känns inte direkt som att "framtidssäkra".
Enligt den artikeln så finns den enbart i en klockfrekvens, och det verkar inte ens som dom har underklockat den som dom gjort i dom tidigare telefonerna.
Håller helt klart med om att dom var snåla på 3G-farten. Fick ett glatt SMS av telia igår där dom sa att dom höjt farten upp till 10 MB/s. Kul att telefonfan bara stödjer 7,2 MB/s..
Sen kommer det alltid att finnas saker att klaga på, vare sig man köper en iPhone eller en Desire. Både Andriod och iOS har sina för och nackdelar, och det kommer alltid finnas folk i båda läger som krigar.
Jag har kört iOS i tre år nu och efter att ha sett en brud som satt och chattade med Fring i sin Desire på tunnelbanan för några veckor sedan så blev jag förbannat sugen på en sån :P
Och jag svarar på Utters svar till mig. Temperaturgränsen har jag inte sagt någonting om.FlipsterN sa:Det är inte den fakta jag motsäger mig. Utan endast det där med temperaturen. :PSNDVLL sa:Dom mörkar egentligen ingenting, dom sa att det sitter en A4 processor i telefonen. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A4Utter sa:Citerat från Apples egna sida så...
Enligt den artikeln så finns den enbart i en klockfrekvens, och det verkar inte ens som dom har underklockat den som dom gjort i dom tidigare telefonerna.
Håller helt klart med om att dom var snåla på 3G-farten. Fick ett glatt SMS av telia igår där dom sa att dom höjt farten upp till 10 MB/s. Kul att telefonfan bara stödjer 7,2 MB/s..
Sen kommer det alltid att finnas saker att klaga på, vare sig man köper en iPhone eller en Desire. Både Andriod och iOS har sina för och nackdelar, och det kommer alltid finnas folk i båda läger som krigar.
Jag har kört iOS i tre år nu och efter att ha sett en brud som satt och chattade med Fring i sin Desire på tunnelbanan för några veckor sedan så blev jag förbannat sugen på en sån :P
Anledning till att folk klagar är för att dom gjorde värsta grejen av det. "One More Thing" har tidigare varit riktigt feta grejer som överraskar folk under eventen. Nu var det videosamtal, som bara funkar om man är uppkopplad över WiFi. Går alltså inte på 3G. Det är inget speciellt, men Apple presenterade det som något helt enastående..FlipsterN sa:Jag tycker inte ni ska klaga på att dom är sena med videosamtal. Vem fan använder det ändå :P
Håller med om att det är lite fult av dom, men att ta reda på informationen är inte många klick bort. Sen kan dom ju vara så dumma så att dom tror att folk vet att A4 är på 1 GHz bara för dom sa det i Januari på iPad eventet. Sen har dom aldrig specificerat ram och klockfrekvens på tidigare modeller (Försvarar det inte, bara faktan. Håller med om att det är kasst).Utter sa:@SNDVLL: Då måste du aktivt leta upp det hos andra källor. På Apples egna hemsida så nämns det varken ram eller processor på specifikationerna.
Tro inte att jag är någon förespråkare för Android. Sportar själv en SE K790i som säkert är 6-7 år gammal nu. Dock på väg att byta. Kanske blir en Desire, kanske en 3gs (men väldigt låst tyvärr) eller kanske väntar ett tag.
SNDVLL: du försöker bevisa nåt och hänvisar till wikipedia? xD då kan du ju lika gärna ge upp, vem som helst kan ändra texter och fakta på wikipedia!SNDVLL sa:Dom mörkar egentligen ingenting, dom sa att det sitter en A4 processor i telefonen. http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_A4Utter sa:Citerat från Apples egna sida så...FlipsterN sa:*Fungerar inte under 0° över 35° eller över 3000m. föregående fakta stämmer inte över huvudtaget :P
Jag med, fattar inte varför alla tycker den är ful.albinnystrom sa:jag tyckte den va clean faktiskt![]()