Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vi skiter i om du avslutar ditt konto eller inte..JockeSki sa:Rixx: Håll dig till ämnet. Jag skiter i om nån saknar mig eller inte
jag tycker absolut inte att det är nått fel med det, men jag tycker det vore bättre om man var tvungen att trycka på texten för att få upp rutan..johan sa:Det är inget virus, utan det är en typ av annonser från Vibrantmedia som vi just nu testkör på Freeride.
Så just nu är det bra att yttra sig om man som JockeSki inte gillar det eller om ni tycker det är ett ok sätt att finansiera Freeride. Låt mig höra vad ni tycker!
Jo jag gissade nästan att det låg till så. Självklart måste pengarna komma nånstans ifrån men jag är lite tveksam till detta. KANSKE om det ger mycket pengar år FR men jag är inte heltnöjd med det. Jag ser hellre andra lösningar (vilka har jag dock inte funderat på).johan sa:Det är inget virus, utan det är en typ av annonser från Vibrantmedia som vi just nu testkör på Freeride.
Så just nu är det bra att yttra sig om man som JockeSki inte gillar det eller om ni tycker det är ett ok sätt att finansiera Freeride. Låt mig höra vad ni tycker!
Skulle du tagigt upp detta forum så skulle det inte heller förvånat migalwaysCrash sa:inte ett dugg förvånad över att de är just JockeSki som tar upp ämnet då han är sur på allt o alla jämt, nån som vet om han har pms eller bara är allmänt rubbad ?
screw you! kom in till Örebro nån dag så gör vi upp =) hahahenning2 sa:Skulle du tagigt upp detta forum så skulle det inte heller förvånat migalwaysCrash sa:inte ett dugg förvånad över att de är just JockeSki som tar upp ämnet då han är sur på allt o alla jämt, nån som vet om han har pms eller bara är allmänt rubbad ?![]()
yeah right! som om man lägger några sekunder av sitt liv till att läsa dom.. ?Deespin sa:det som dock förvånar mig mest är att jockeski fortfarande är medlem
förövrigt tycker jag absolut att reklamen ska vara kvar om det kan resultera med en bättre sida, dessutom kanske man hittar nått nyttigt på dom där länkarna
Oerhört irriterande. Jag förväntar mig att länkar i en text är relevanta för texten och inte reklam för något som är vagt relaterat (jag tror t ex att ordet/förkortningen "pga" blev länkad till något om golf).johan sa:Vibrantmedia kan inte anpassa annonserna för oss (så att man måste klicka på dem för att få upp popup-rutan). Utan de kommar att automatiskt öppnas om vi nu behåller dem.
Vad tycker ni andra?